Medlem
Antal inlägg: 817
Medlem nr: 33
Jag surfar med Safari på min Mac kan det vara därför smiliesknappen inte funkar? Funkar om jag skriver dem manuellt Färgtest blå röd, kan inte trycka på färgknappen heller. Fet kursiv Kunde trycka på knappen men det hände inget. Antagligen min webläsare?
fet fet fet smiliesarna funkar i snabbsvar! Får väl skriva där istället! Vad är skillnaden på vanligt svar och snabbsvar?
Medlem
Antal inlägg: 280
Medlem nr: 5 149
Nu ska jag också testa! Kör också på Mac med Safari ! Nej det gick inte att få in någon färg eller smilisar !!!
Testar nu Snabbsvar Och mycket riktigt som du skrev Helene i Skåne, här fungerar det
Vad lustigt !! Det ser ju ut som jag bara gjort ett inlägg ! Jag gick ju först in på Svara och skickade iväg det. sen gick jag in på Snabbsvar och skickade det, men det la sig i samma inlägg !?! Blir det så om inte någon annan har gjort ett inlägg emellan kanske ?
Medlem
Antal inlägg: 280
Medlem nr: 5 149
JA, så är det ! Varenda nytt inlägg jag gör hamnar i samma inlägg....om ni förstår vad jag menar Nu skrev askar ett inlägg emellan mina och då kom mitt som ett nytt! Fattar ni ???
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
CITAT (Muguet @ 28-02-2007, 11:34)
----Vad lustigt !! Det ser ju ut som jag bara gjort ett inlägg ! Jag gick ju först in på Svara och skickade iväg det. sen gick jag in på Snabbsvar och skickade det, men det la sig i samma inlägg !?! Blir det så om inte någon annan har gjort ett inlägg emellan kanske ?
Det är precis det jag undrar över också. Har frågat Ingemar i en annan tråd, hoppas han orkar svara när han sovit färdigt.
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----