Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
CITAT (Lady Hamilton @ 11-03-2007, 22:19)
Ska vi verkligenbörja om så här sent på kvällen...........
Kan vi väl............nu har det ju änliigen kommit nån som hörde..........eller rättare sagt inte orkade höra ................som förstår vad jag menar ....... .......
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Kan vi väl............nu har det ju änliigen kommit nån som hörde..........eller rättare sagt inte orkade höra ................som förstår vad jag menar ....... .......
Till o me maken som är nästan tondöv (spelar dragspel efter noter) fick kräkvarning när Tommy sjöng.
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
Nänu börjar detta att likna mobbing! Är det fler som vill göra anspråk på att jag (?) är tondöv?
Förreste så kan JAG inte rå för att många av er inte har NÅGON musiksmak alls......... Eftersom det verkar vara endast jag som verkar först vad RIKTIG musik är...........
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Nänu börjar detta att likna mobbing! Är det fler som vill göra anspråk på att jag (?) är tondöv?
Förreste så kan JAG inte rå för att många av er inte har NÅGON musiksmak alls......... Eftersom det verkar vara endast jag som verkar först vad RIKTIG musik är...........
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Den enda!som förstås sig på vad riktig musik är ...........tillåt mig småle ...............alla är saliga i sin tro..................är det inte så det sägs
Nääää, jag orkar inte mer nu, det tar på krafterna vet ni...............hon är en riktig energitjuv den där
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!