Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jag sätter nog på mig ryggsäcken....jobbigt med tjusig handväska och sen allt annat i händerna sen om det är fullt av folk där jag vill kika så svänger jag mig bara snyggt om så dom knockas av väskan och vips så har jag platsen för mig själv
och jag längtar nu sååååå mycket
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
ja ni snart är vi där imorrn fredag sen... då smäller det...ujujuj vad jag kommer vara trött i armar och ben...fniss, hoppas dom hinner ikapp mig när jag susar runt det Merlin skrev lät ju bra
ska bli sååååååååååå kul att ses
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Oj, oj, oj, nu sitter Wolken på bussen och titti är där och malin och............Kerstin.......och......jag börjar bli pirrig. Jag ska packas! Och sånt jag lovat bort ska packas! Tänk om jag glömmer nåt!!! Mig själv tex?! Milde himmel!
Fast om vi bortser från såna petitesser, så åker vi i eftermiddag
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!