Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Köpt nematoder men blev det rätt?, Och vad gör jag nu?
          tiagirl
          Inlägg 19-03-2007, 11:01
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 168
          Medlem nr: 7 508

Hiskeligt så dyrt...men jag kunde ju inte gärna säga att jag inte ville ha det när hon sprungit in bakom och hämtat...
          På bilden är det en äcklig larv(som jag hittade fullt av i min änglatrumpet vid omplantering förra sommaren)och så står det att det är för trädgård?? Inte ett ljud om mina små planteringar som behöver saneras...
          Och hallå, tio kvadratmeter??? Inte ens jag har gett mig på den stl på odling!! Än.... whistling.gif

Så.. Jag antar att det trots allt är rätt jag köpt. Hur blandar jag det här nu? Två påsar i tio liter vatten går ju inte... Fem liter vatten blir ju på tok för mkt också. Halva påsen(bara tanken på att öppna och vidröra det där som är nåt levande ger mig rysningar...)då i 2,5 l vatten... Hur länge kan det stå så för jag behöver ju inte använda så mkt. Tror jag.
          Ska man behandla ALLA krukor som finns i mitt odlingsrum? Med hur mkt i varje?

Dumma frågor kanske men jag har ju ingen aning! blomma.gif

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 16-08-2025, 01:09

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon