Ja äntligen hemma kan jag säga för andra gången nu om min lilla Tindra, ja Etty fick ett nytt mycket passande namn som hennes jättegulliga fadder yla kom på för ett bra tag sen. Eftersom jag blev sjuk och liggande på sjukhus så fick Tindra åka tillbaka till sin mamma och uppfödare och dom har varit jättegulliga och tagit hand om henne i över en månad. Många roliga och mysiga dagar har Tindra oxå fått tillbringa hos yla och hennes Erik och katterna och det har känts så himla bra att hon fått vänja sig vid andra hundar och katter inte att förglömma vilket jag tycker är viktigt. Social träning tycker jag är jätteviktigt för en valp.
Hon har blivit jättestor, fast hon är fortfarande en liten liten urgullig vovve, och duktig som bara den är hon. Jag är såå glad att jag kunnat hämta hem henne igen och nu får vi börja lite på ny kula. Nu ligger hon här bredvid mig på en stol helt utslagen efter dagens strapatser och resa min lilla älskling. Hon är så otroligt söt den lilla tjejen och jag är bara lycklig att hon är min.
Fick ta en bild med mobilen för såklart va kamerabatteriet slut
äntligen_hemma_003.jpg2.jpg ( 26.15k )
Antal nedladdningar: 26