Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Vad har jag för buskar?
          jannan
          Inlägg 03-04-2007, 20:40
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 22
          Medlem nr: 9 498

Nu ska jag ge er ett gissningsuppdrag, som jag i och för sig inte ens har rätta svaret på whistling.gif Jag har ett antal buskar på gården som jag inte riktigt vet vad det är eller vad jag ska göra med dem för att de ska leva upp och må bra.

1

Två stycken små buskar som inte funnits så länge här på tomten. Pappa sa att det var någon slags Jasmine. Jag vet att det är ganska små rätt spetsiga blad och små vita blommor.

2

Detta är en liten rosenbuske med små små rosa blommor. De står tre stycken i en mindre rabatt ute på tomten.

3

Detta är ett litet träd med gula blommor, senare blir det stenhårda avlånga frökapslar som man kan knäppa.

4

Detta är en buske med ganska små blad har jag för mig, blommorna som är rosa är pyttesmå i klasar liksom. Den är inte gummiaktig i stjälk och blad utan liksom träig.

Det var nog typ det unsure.gif Är inte så haj på detta men om det är någon buske som är oklar så kommer fler bilder när det kommit löv... lite lättare då kanske blomma.gif

Redigerat av jannan: 03-04-2007, 21:39

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 12:38

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon