Medlem
Antal inlägg: 3 562
Medlem nr: 11 124
Ja jättebra - jag såg också det Å jag hoppas verkligen att de hinner få in tillräckligt mycket pengar för att köpa upp skogen. Undrar om de kan ta lån på det som ev. fattas?
Medlem
Antal inlägg: 4 878
Medlem nr: 9 054
Jag vet att inte alla har råd, men de som har pengar över kan köpa en björk och två tallar för 450:- och om alla som klickade igår gör det så kommer det in tillräckligt för att rädda Verle-skogen!
--------------------
Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.
Medlem
Antal inlägg: 2 276
Medlem nr: 16 626
Jag klickar dagligen på ettklickförskogen och även denna sidan: www.klimatbalans.se. Där man klickar för att neutralisera koldioxid genom trädplantering.
--------------------
Earthlings - En dokumentär om människans syn på djur och hur hon behandlar djur. Med användning av dolda kameror får man se hur djur behandlas i kött-, klädes-, husdjurs-, nöjes- och forskningsindustrin.
Medlem
Antal inlägg: 3 234
Medlem nr: 4 038
CITAT (Nauti @ 21-01-2009, 12:50)
Jag klickar dagligen på ettklickförskogen och även denna sidan: www.klimatbalans.se. Där man klickar för att neutralisera koldioxid genom trädplantering.
Båda finns nu i min bokmärkesrad.
*klick* och *klick*
--------------------
Allt är relativt. För en mask är det en större avkoppling att gräva i den hårda jorden än att vara med och fiska.
Medlem
Antal inlägg: 2 276
Medlem nr: 16 626
Kattmat igen
--------------------
Earthlings - En dokumentär om människans syn på djur och hur hon behandlar djur. Med användning av dolda kameror får man se hur djur behandlas i kött-, klädes-, husdjurs-, nöjes- och forskningsindustrin.
Medlem
Antal inlägg: 174
Medlem nr: 16 612
Inte donerar jag genom att klicka med musknappen :S känns menningslöst edit: hade man räddat miljön på det viset så hade man inte behövt göra mera och miljön fixar sig genom ett antal klickar :::::::....... hmmmm
Men att röra på ars.. är lite mer komlicerat ! Om vi istället gör GÖR nåt på riktigt och bidrar med handling kanske kan vi rädda miljön :/ FÖRVIRRAD