Sidor: 1, 2, 3, 4
wolkenkrabber
Ja ni klickar väl fortfarande för ett klick för skogen?

om ni inte gör det får ni ta och börja! så kan ni peta vidare länken till lite bekanta!

Klickisen!

ha en bra dag!
Gloriana
Kanske kan vara på sin plats och förklara lite för nytillkommande klickare? Förklaring kommer ju om man klickar men för att initiera mer klickande behövs nog mer förklaring.
Hallonet
Varför inte skicka en länk till sina vänner och bekanta så att så många som möjligt kan hjälpa till biggrin.gif
Det tänker jag göra, för nu är det tids nog att tänka på miljön, för annars finns det ingen kvar -cry-.gif
Betty
CITAT (wolkenkrabber @ 09-04-2007, 11:19) *
Ja ni klickar väl fortfarande för ett klick för skogen?

om ni inte gör det får ni ta och börja! så kan ni peta vidare länken till lite bekanta!

Klickisen!

ha en bra dag!

Jajjamensan! coolgleam.gif
Anma
Klickar alla dagar jag är ute på nätet. rose.gif
Floppy

Tänkte bara påminna lite om 'Ett klick för skogen'
... och sen har det ju kommit en del nya nu som kanske inte vet vad det är och aldrig har 'klickat'...

...klicka på länken så kommer ni till en sida som förklarar mera...
Piccante
Bidrog med ett klick! yes.gif
Floppy
Allatiders tummenupp.gif
Lilla Birka
CITAT (Floppy @ 13-11-2007, 13:57) *
Allatiders tummenupp.gif

Eftersom det finns de som inte kommer ihåg denna tråd utan startar ny, så kan vi väl putta fram den här?
Aqvakul
nu har jag klickat. Det var både lätt och billigt! whist.gif
Bettis
Nu har jag också klickat idag yes.gif
Myosotis
Jag klickar varje dag. yes.gif Köpte vackra julkort av dem också.
skogstroll
tack för påminnelsen, nu har jag klickat igen
Boxer
Har länken uppe i bokmärkesraden och klickar varje dag.
Monaxe
Har bidragit med ett klick...
HelenJ
Och nu har jag också klickat - och ska fortsätta med det!
Lilla Birka
Jag har lagt in "Ett klick för skogen" som favorit och kommer därför lättare ihåg att klicka nästan varje dag. Just nu är det gammelskogen i Verle utanför Göteborg som ska räddas och det behövs mycket pengar till det. Tänk så bra att man kan bidra utan att det kostar ett öre! Och vill man bidra med pengar kan man ju handla i deras miljöshop, en Bunter t.ex som man sorterar förpackningar i på ett smidigt sätt.

Myosotis
Nu klickar jag inte längre. De har gjort om sidan så att jag inte kan öppna den längre. sad.gif
Lilla Birka
Inte ens om du googlar på "ett klick för skogen"?

eller gå in på www.ettklickforskogen.se
Myosotis
Nej, tyvärr. Den bara laddar och laddar i all evighet utan att det händer något. Jag får testa igen om ett tag, hoppas problemet försvinner.
Aqvakul
Klickade, det var ju en "billig" insats......
Monaxe
Klickar på så ofta jag kommer ihåg det...
Calypso_bulbosa

yes.gif Har den sparad som favorit,så det ska vara enkelt att klicka dagligen! tummenupp.gif
Piccante
har klickat precis
Nostalgia
Klickat yes.gif
ängsvädd
Jag hade faktiskt glömt bort den trots att den ligger bland mina favoriter wink.gif men nu har jag klickat o ska försöka göra det dagligen biggrin.gif
Lilla Birka
Jag klickar dagligen, men undrar om de verkligen kan få ihop tillräckligt för att rädda Verle gammelskog. Det behövs ju över 6 milj kronor till! Hoppas verkligen att ni sprider detta till vänner och bekanta, att klicka kostar ju inte ett öre men ger lite pengar varje gång. Man kan också köpa en tall eller en björk eller donera pengar. Eller handla i deras miljöshop!
Floppy
CITAT (HögaKusten @ 25-06-2008, 19:42) *
yes.gif Har den sparad som favorit,så det ska vara enkelt att klicka dagligen! tummenupp.gif

Samma här...
SkaparStugan2
Klick shy.gif
Nostalgia
KLICKAT tummenupp.gif
skogstroll
nu har jag skrivit ut deras affischer också så jag sätter upp dem här å där hihi smile.gif
Lilla Birka
bravo.gif bravo.gif bravo.gif Bra idé!
Aqvakul
oh, ja! biggrin.gif
ängsvädd
Just idag hade jag glömt - bra att denna tråd påminde biggrin.gif
Aqvakul
Klickat!
Biggan_
Också klickat! tummenupp.gif
Lilla Birka
Hur många har lagt in adressen till "ett klick för skogen" som favorit? Jättelätt att det första man gör när man slår på datorn, klicka en gång!
Aqvakul
*klick* biggrin.gif
Lilla Birka
g.gif Det var inte svar på frågan no.gif smile.gif
Aqvakul
jodå, jag klickar varje dag, utom när jag glömmer det......
Lilla Birka
Frågan var om du lagt in "ett klick" för skogen som favorit? Är du politiker?=)
Aqvakul
CITAT (Lilla Birka @ 31-08-2008, 19:03) *
Frågan var om du lagt in "ett klick" för skogen som favorit? Är du politiker?=)

nej, bevare mig väl - men kanske ovanligt disträ idag.

JA, jag har lagt in den som favorit - var det ett bra svar? flirting.gif
Lilla Birka
tummenupp.gif
Aqvakul
Nu har jag klickat igen! tummenupp.gif
Nostalgia
Jag också smile.gif
Eva-Helene
Nu måste vi hjälpa till att ragga sponsorer! Fy så hemskt om dom måste lägga ner! crying.gif
Myosotis
Ingen här som vill sponsra?
Lilla Birka
Puffar, det gäller att komma upp till 7 miljoner före sista februari
Myosotis
Men har de hittat nya sponsorer än?
Lilla Birka
Nu tänker jag vara lite stygg! Det skulle du veta om du hade klickat! De har hittat en massa nya sponsorer och varje klick ger 5,75kvm skog att rädda, så nu kan det bli lite fart på det hela om många går in dagligen och klickar! ( Förlåt mig, jag vet att du haft fullt upp ändå på sistone och verkligen gjort ett fantastiskt och osjälviskt jobb!)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon