Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hej, trots att jag läst här i två år..
          planta2007
          Inlägg 12-04-2007, 18:53
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 6
          Medlem nr: 9 645

så har jag äntligen samlat mod till att bli medlem och skriva mitt första inlägg!!!

yaay.gif

Ända sedan vi flyttade från lägenhet utan balkong till hus med 600 kvm tomt så har jag läst och läst och läst.. alla goda råd och tips man kan komma på. Ni är ju helt suveränt duktiga här inne och framför allt så är det så roligt att läsa!!!

Varje gång jag har tråkigt så går jag till tråden med den misslyckade sådden och skrattar så tårarna rinner yahoo.gif

Min trädgård är i det närmaste tom, det finns några rabatter men det växer inte speciellt mycket i dem, min man rensade dem första året innan jag hann hejda honom så det kan ha lite med saken att göra..... ni kanske anar att det enda han ägnar sig åt i trädgården nu är att klippa gräsmattan slap.gif

Nu måste jag lista ut hur man gör sin profil osv och jag är sååå glad över att kunna skriva inlägg!!!!

(mitt alias är inspirerat av min mans arbetsnamn för mina små odlingar innocent.gif )

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-07-2025, 16:21

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon