planta2007
så har jag äntligen samlat mod till att bli medlem och skriva mitt första inlägg!!!

yaay.gif

Ända sedan vi flyttade från lägenhet utan balkong till hus med 600 kvm tomt så har jag läst och läst och läst.. alla goda råd och tips man kan komma på. Ni är ju helt suveränt duktiga här inne och framför allt så är det så roligt att läsa!!!

Varje gång jag har tråkigt så går jag till tråden med den misslyckade sådden och skrattar så tårarna rinner yahoo.gif

Min trädgård är i det närmaste tom, det finns några rabatter men det växer inte speciellt mycket i dem, min man rensade dem första året innan jag hann hejda honom så det kan ha lite med saken att göra..... ni kanske anar att det enda han ägnar sig åt i trädgården nu är att klippa gräsmattan slap.gif

Nu måste jag lista ut hur man gör sin profil osv och jag är sååå glad över att kunna skriva inlägg!!!!

(mitt alias är inspirerat av min mans arbetsnamn för mina små odlingar innocent.gif )
ewa zon 3
Kul att du bestämt dig för att inte bara läsa utan göra egna inlägg också happy.gif
Om du redan tycker Odla-forumet är bra så kommer det säkert bli ännu roligare nu.

/Ewa
kerstin z5-6
ÄntligenVälkommen hit då yaay.gif Du var tålmodig som läste två år först
:)Hälsar K
Kamilla z 7
Välkommen säger jag med yaay.gif
Helen i Piteå Zon 5
Vad kul att du äntligen skrev lite också =)) Välkommen! /Helen
Fenja
Välkommen!
Mvh
Fenja
planta2007
Tack så mycket!!!

Jag känner mig väldigt välkommen och hoppas att få ställa fler frågor än att kunna ge svar confused.gif

Åhhh, det är såå roligt att äntligen våga skriva!!! smiley_small_hug.gif
Boxer
Jättevälkommen! kompiskram.gif bravo.gif
Eva St
smiley_small_hug.gif Kul att ha dig med HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN SKA DU VARA!!!!!!! kompiskram.gif
Gillan
smiley_small_hug.gif Jättehjärtligt välkommen ska du vara Planta! Men två år!!!!! Hur har du stått ut??!! Själv läste jag ett par månader innan jag vågade registrera mig! Och det trodde Jag var mycket coolgleam.gif giggle.gif . Nåja, trivas kommer du säkerligen att göra i alla fall tummenupp.gif
Agneta z5-6
kompiskram.gif jag väntade också länge innan jag tordes gå med. Detta är det bästa du gjort, vänta får du se.Sååååååååå
roligt att du kommit dig för VÄLKOMMEN yahoo.gif det är ett härligt gäng här rose.gif rose.gif rose.gif
planta2007
Hej vad ni alla är gulliga - jag borde verkligen ha registrerat mig tidigare!!! blomma.gif

Nu har jag dessutom hittat till chaten, detta kommer att bli ännu mer beroendeframkallande än tidigare...

innocent.gif
Magdis
Välkommen säger jag också sent omsider. smile.gif Är också förvånad att någon lyckas hålla sig så länge från att skriva. Jag reggade mig o skrev mitt första hjälp-mig-nu är det panik-inlägg samma dag som jag hittade forumet. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon