Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Identifiering: gammaldags trädgårdsmöbel.., med svikt -vad heter den?
          kantarell
          Inlägg 23-04-2007, 14:07
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 57
          Medlem nr: 3 392

Hej!
          Jag och min sambo har planer på att köpa en grupp trädgårdsmöbler som ska tåla att stå ute utan allt för mycket underhåll och inte vara så omfångsrika då den tänkta uteplatsen är begränsad. Dessutom ska stolarna vara så bekväma att man gärna sitter läänge o fikar tex. Igår kom vi på att det finns en äldre modell (vet tex att mina morföräldrar hade den för 30 år sedan) som passar ganska väl in på dessa krav men ser den inte i affärerna och vet ej vad de heter. Därför är det svårt att söka. Jag tror dock jag sett aktuella företags hemsida relativt nyligen. Så, identifieringshjälp önskas! Stolarnas alla ytor som är mot kroppen, dvs ryggstöd, sits och armstöd är av raka enkla brädor som är målade. Resten är en "metallställning" som gör det möjligt och bekvämt att sitta och gunga lite. Vet någon vilken möbel jag är ute efter? Vad heter modellen/företaget som gör dem?

Tack på förhand!

--------------------
          PS. om du vet namnet på suckulenten i min signaturbild, skicka gärna ett meddelande med det. Det finns en till bild på den på min hemsida DS.
          hemsida: www.hsprodukter.se/mona (sidan innehåller en del av mina växter men även målningar mm)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 21:16

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon