Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Gibson har brytit tån!, aj,aj,aj...
          Anma
          Inlägg 25-04-2007, 11:21
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

Igår kväll fick Gibbe springa av sig, kom tillbaka haltandes med bakbenet. Kände och klämde, hitta inget och bestämde mig för att avvakta. Imorse var foten jättesvullen och han stödde bara med insidan av tassen. Åkte till vetten med han och som jag misstänkte var tån bruten! -cry-.gif Tur är att det inte var brutet i leden, bara benet mellan två leder. smile.gif Annars skulle det blivit operation. Nu fick han värkstillande och order om total vila i 2 (!!) månader. Återbesök om två veckor och order om att åka in igen ifall det blir sämre.

Problemet är: HUR SJUTTON SKA JAG HÅLLA EN GREYHOUNDBLANDNING STILL I 2 MÅNADER???!!!
          Han som älskar att springa runt! Det blir koppel på tomten också... Stackars Gibbe! När han får mindre ont kommer han att klättra på väggarna... -cry-.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-07-2025, 13:18

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon