Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Mats Odell coh våra pengar, verklighetsfrämmande politiker ute o snurrar nu igen
          krellus
          Inlägg 09-05-2007, 15:27
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 1 072
          Medlem nr: 3 347

CITAT (Tezzla @ 05-05-2007, 10:24) *
          Tror definitivt inte denna regering är mer impopulär än andra. Det är bara det att de som "gnäller" hörs. För övrigt vill jag påstå att det det finns en stor grupp människor som alltid gnäller, oavsett regering, och detta baserar jag bl.a på att ha besökt många fikarum inom den kommunala sektorn genom åren flirting.gif Där har det gnällts ständigt och jämt och det har inte spelat den minsta roll vilken regering som suttit vid makten, det har alltid varit fel på allt. Vad man då undrar är om detta "gnäll" är baserat på kunskap och ställningstagande eller om det bara är gnäll? wink.gif

Den nya regeringen gör något som är nytt och unikt och som skrämmer folk.... de genomför FÖRÄNDRINGAR !!!!
          Mycke mycke otäckt!

--------------------
          Zon III till vardags men Zon IV i övrigt...

Citera
          Tezzla
          Inlägg 09-05-2007, 15:56
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 2 075
          Medlem nr: 6 256

CITAT (krellus @ 09-05-2007, 16:27) *
          Den nya regeringen gör något som är nytt och unikt och som skrämmer folk.... de genomför FÖRÄNDRINGAR !!!!
          Mycke mycke otäckt!

yes.gif

--------------------
          Odlingzon 2

Citera
          Pirum
          Inlägg 09-05-2007, 16:05
          Länk hit: #43

Validating
          Antal inlägg: 3 808
          Medlem nr: 5 448

Märkligt att "förändring" stavas "försämring" för dem som har det ekonomiskt svårast idag, medan "förändring" betyder "förbättring" för dem som redan har det ekonomiskt mysigt.

Klagar inte i egen sak, har jobb och är ensamstående, men sjuka, ensamstående med barn, etc, osv, mm, de ska tydligen betala skattesänkningarna för välbeställda. Nåja, jag antar att diskussionen kan hålla på i all oändlighet så jag ska nog ägna mig åt att se på ishockey istället. Där sändningarna på TV3 är mycket bättre än det statstelevisionen presterade på 80-talet... <=ironi eller möjligen satir.

Redigerat av Pirum: 09-05-2007, 16:05

--------------------
          zon2.5

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 11:16

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon