Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Höja jordnivån runt Mose brinnande buske, vågar jag det?
          Tesa
          Inlägg 02-06-2007, 21:05
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 397
          Medlem nr: 2 483

Jag har en riktigt besvärlig rabatt som jag anla för ett några år sen genom att lägga tidningar i botten och fylla med makadam ovanpå och sedan la jag på gjutsand för att förbättra dräneringen (har ju min blöta lera..)...där jag planterade fyllde jag med jord. Grejen är att den där sanden blivit rena ogräsodlingen...ALLT gror där och nu går rötterna ner i och igenom makadamet så jag får inte ordning på det trots ett evigt slit. (naglar och nästan fingrar ryker..)Nu funderar jag på att lägga markduk och fylla upp med jord och börja om men jag har ett stånd med Mose brinnande buske som etablerat sig bra som jag därför helst inte vill flytta...men jag vet inte om jag vågar fylla upp jord runt den..eller ska jag kanske vänta till våren innan den kommit upp? Eller ska jag inte göra det alls och flytta den i stället? sos.gif

--------------------
          Tesa
          zon 3-4
          Här finns min blogg: Uti vår hage...

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 09:12

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon