Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> juvertumör
          *Agnes*
          Inlägg 13-06-2007, 23:08
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 232
          Medlem nr: 1 262

Var på djursjukhuset med min "hundbo", plågsam undersökning och behandling som gjort henne gott till slut. Analsäcksinflammation, det är inte att leka med. Precis innan vi skulle ge oss av därifrån ville veterinären känna på hennes juver av någon anledning, min käraste har en juvertumör, veterinären bad mej åka hem och fundera på vad jag skulle göra åt det??? Operera eller låta det vara??? Var inne på en del hundforum och läste angående min "tjejs" diagnos, det var både bra och alldeles förtvilat hemska historier om hundar som opererats för detta.

Är det någon här på forumet som fått sin hund opererad för detta, snälla berätta lite för mej blush.gif , känner mej lite förvirrad i detta. Min tjej är en pigg nioåring, det är mitt adoptivbarn som de första tre åren innan vi möttes bott instängd i en liten hundbur så vi har verkligen kämpat tappert båda två för att nå dit vi befinner oss idag, som tvillingsjälar wub.gif , det enda jag vill henne är gott, det bästa.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-08-2025, 21:25

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon