Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Rosfunderingar
          Hazel
          Inlägg 15-06-2007, 21:31
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 94
          Medlem nr: 11 061

Hej smile.gif
          Börjar med att presentera mig. Jag heter Johanna och är sprillans ny på rosenforumet (och på hela odla för den delen) Jag började med rosor för två år sen ungefär. Men i år har jag blivit galen whistling.gif Min första kärlek var en Sofiero av 2005 års modell som tyvärr inte klarade sig förra året. I år har jag som sagt tagit i med hårdhandskarna och köpt på mig en del, bland annat Gråsten (som för närvarande har över 40 knoppar!) och min nya kärlekar Claude Monet och Queen of Sweden. wub.gif

Nu till min undran, I våras fanns det rosor på Netto. Jag och min mor åkt dit för att kolla lite och köpte två stycken (vars en) båda var av sorten goldilokks. En söt gul ros på bilden. Nu har min mors börjat blomma. och den är ungefär så rosa som en ros blir g.gif Min har inte börjat än så vilken färg den har vet jag inte. Men jag drar slutsatsen att hennes inte är en goldilokks iaf. Jag har inte lyckats hitta den här goldilokks på internet, åtminstone inte med två k. Är det någon här som köpte rosor på netto i år? vet att det fanns en rosa ros där med, men vad det hette vet jag inte. Nu håller jag mig till Flora Linnea tongue.gif

--------------------
          Lyckliga mig i zon 1

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-09-2025, 20:10

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon