Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Vi tröttnade på vädret, och bestämde oss för att åka norr över..............
          Tosan
          Inlägg 29-08-2007, 20:59
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 4 016
          Medlem nr: 10 798

CITAT (Dealer @ 29-08-2007, 21:41) *
          Låter som ett bra erbjudande, men det blir nog ingen mer sådan resa i år, vi hör av oss flirting.gif

Asch det var synd... Alla stenar på hela gården ligger precis där jag ska ha rabatter...

--------------------
          Stolt HBT-kompis

Citera
          Magdis
          Inlägg 30-08-2007, 11:50
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Och jag som inte hade en enda sten med mig när jag besökte Gillan och Dealer i somras. ohmy.gif blush.gif
          Ack vad kan jag göra för att gottgöra detta fasansfulla felsteg? Ska jag skicka mina njurstenar? ninja.gif rotfl.gif

Citera
          malin72
          Inlägg 30-08-2007, 19:37
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 4 829
          Medlem nr: 7 440

CITAT (Dealer @ 29-08-2007, 21:15) *
          Ja, Gillans granit ligger nu i vår damm sweatingbullets.gif Även de tunga paket som en viss Lady skickat efter flera kravbrev börjar fylla ut kanterna till dammen tummenupp.gif

[attachment=6864:100_3259_2.JPG]

Det blev toppen Ladyn smiley_small_hug.gif Men jag vet att havet ligger på fel sida om höga kusten g.gif Skuleberget är till höger men det syns väl inte dunno.gif

[attachment=6865:100_3266_2.JPG]

Men som ni ser finns det utrymme kvar yes.gif En damm skall självklart inramas för att ge ett naturligt inslag i trädgården, men vi har ju inte stenar så det räcker no.gif Däremot har vi gott om lera och om det finns någon därute som vill byta är vi i idel öra help.gif eller detta kanske inte är Blocket eller skavibytagrejer.se shy.gif

wooooooooooow säger jag bara vad snyggt det blev tummenupp.gif det är ju nästan så det är värt ett till besök nästa sommar whist.gif så får vi se om sonen vågar bada då eller om dammen lockar......fanns fisk där va???????? en var ju redo när vi var hos er menar jag rotfl.gif rotfl.gif
          nä men det blev jätte fint vad mycket det gör med dom där röda stenarna som jag tycker mig ha sett någon annastanns i sommras giggle.gif smiley_small_hug.gif

--------------------
          mvh / malin zon 2 - 3

yg400.gif

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"

välkommen till min nya blogg!!!!!:
          min trädgårdsdröm

Citera
          Gillan
          Inlägg 30-08-2007, 22:50
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

CITAT (Magdis @ 30-08-2007, 12:50) *
          Och jag som inte hade en enda sten med mig när jag besökte Gillan och Dealer i somras. ohmy.gif blush.gif
          Ack vad kan jag göra för att gottgöra detta fasansfulla felsteg? Ska jag skicka mina njurstenar? ninja.gif rotfl.gif

Hihi, tack för erbjudandet Magdis, men jag tycker nog att dina små stenar är för små och för dyrbara för att behöva försvinna bland alla andra stenar giggle.gif . Er egen närvaro var fullt tillräcklig tummenupp.gif

CITAT (malin72 @ 30-08-2007, 20:37) *
          wooooooooooow säger jag bara vad snyggt det blev tummenupp.gif det är ju nästan så det är värt ett till besök nästa sommar whist.gif så får vi se om sonen vågar bada då eller om dammen lockar......fanns fisk där va???????? en var ju redo när vi var hos er menar jag rotfl.gif rotfl.gif
          nä men det blev jätte fint vad mycket det gör med dom där röda stenarna som jag tycker mig ha sett någon annastanns i sommras giggle.gif smiley_small_hug.gif

Tack,tack malin wub.gif . Och visst är ni välkomna tillbaka nästa sommar. tummenupp.gif . Och fisk finns där nu ja, Id och Guldfisk.

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          Irene_L
          Inlägg 31-08-2007, 09:46
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 4 111
          Medlem nr: 5 006

Åhhhh så fint det blev! tummenupp.gif Vilka tjusiga stenar! bravo.gif Dom passar ju perfekt vid eran damm. Snyggt jobbat! bravo.gif

Redigerat av Irene_L: 31-08-2007, 09:47

--------------------
          Irene sår och odlar i zon 3

Citera
          Biggan_
          Inlägg 31-08-2007, 11:16
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (Dealer @ 29-08-2007, 21:15) *
          Ja, Gillans granit ligger nu i vår damm sweatingbullets.gif Även de tunga paket som en viss Lady skickat efter flera kravbrev börjar fylla ut kanterna till dammen tummenupp.gif

[attachment=6864:100_3259_2.JPG]

Det blev toppen Ladyn smiley_small_hug.gif Men jag vet att havet ligger på fel sida om höga kusten g.gif Skuleberget är till höger men det syns väl inte dunno.gif

[attachment=6865:100_3266_2.JPG]

Men som ni ser finns det utrymme kvar yes.gif En damm skall självklart inramas för att ge ett naturligt inslag i trädgården, men vi har ju inte stenar så det räcker no.gif Däremot har vi gott om lera och om det finns någon därute som vill byta är vi i idel öra help.gif eller detta kanske inte är Blocket eller skavibytagrejer.se shy.gif

Grattis till en jättefin damm! blomma.gif Vad duktiga ni är! tummenupp.gif

CITAT (Magdis @ 30-08-2007, 12:50) *

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Jag kan skicka mer sten till er! Ni betalar portot förstås! devil.gif giggle.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          Gillan
          Inlägg 31-08-2007, 11:29
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

CITAT (Biggan_ @ 31-08-2007, 12:16) *
          Grattis till en jättefin damm! blomma.gif Vad duktiga ni är! tummenupp.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Jag kan skicka mer sten till er! Ni betalar portot förstås! devil.gif giggle.gif

laugh.gif , Tack för erbjudandet Biggan, det låter riktigt intressant, men jag överlåter den frågan till Dealer. Det är han som har hand om "såna" kostnader whist.gif giggle.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-12-2025, 05:01

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon