Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Trivialia, dvs det mest vanliga, - Det här med hårborstar
          Bee
          Inlägg 01-08-2007, 00:01
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 496
          Medlem nr: 7 002

Ja, bland det mest triviala här i livet hör väl en hårborste. Icke desto mindre Jag har just stått och gjort rent mina 7 olika fönborstar. Några av dom samlade mest damm, bla den där stora runda som skull göra håret så voluminöst (köpt på en marknad nån gång och inte mycket använd). Den 8:e borsten använder jag varje dag så den blir oftare rengjord. Jag gör inte rent fönborstarna lika ofta. Dom används ju bara på nytvättat hår (tvättar det ca två gånger i veckan).

Det är en "muga-upplevelse" att stå och plocka bort hår från en borste. Men ibland räcker ändå inte tålamodet till. Tre av borstarna är köpta hos Kicks. Det ser ut som att dom skull gå att skruva isär för enklare hårborttagning men icke. Hur jag än vrider på handtaget går det inte att ta loss. Så det blir att stå där med pincetten angry.gif

Ok, efteråt är det rätt skönt att titta på alla rena fina borstar men ändå. Hur gör ni? Vet ni om det går att skruva isär borstarna?

--------------------
          Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 03:16

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon