Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> hallå kerstin zon5 och andra kunniga, vad kan man så ute i höst och hur
          annagranq
          Inlägg 19-08-2007, 19:12
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 147
          Medlem nr: 10 247

Detta med att så perenner och all information gör mig något snurrig. Om man vill så perenner i höst som kan stå ute över vintern, vilka är det bra att göra så med och hur. Jag funderar på alla blommor som släpper sina fröställningar i höst på naturlig väg, tex akleja, riddarsporre, kungsljus, stormhatt, som jag har i rabatterna och gärna vill ha fler av, kan jag sätta dom i kruka och låta vara ute. eller är det bättre att spara fröna tills i vår.

Skulle gärna få tag i frön från röd rudbeckia, är det någon som vet var?

tacksam för enklast möjliga råd som ger resultat. Kerstin du tipsade mig om sådd av liten blåklocka och den sådde jag i april inne och dom blev fina plantor som fortfarande blommar. Tack för det

anna i vännäs zon5-6

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 06:58

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon