Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jag sitter nu med alla dess frö sidor mm öppna och det kliar i fingrarna ..men sen tänker jag hm någon här kanske har då byter vi kanske mm jo ni fattar väl...dumt att beställa när man sen kan byta till sig en massa skojj fast vissa kommer jag ju inte kunna motstå frågan är hur lång tid tar det innan tex karamelllilja "Pardancanda norrisii" blir en blomma....är det en lök ivanliga fall eller rötter som tex skuggliljan
sen satt jag och fnulade över: rabatt lobelia "lobelia speciosa Vedrariensis" moses brinnanade buske "Dictamnus albus" .........när blir det en blomma av den då stockros "alcea rosea var. nigera the watchman" från Yoyseeds..........har någon provat dom
är det någon som har någon av dessa (hm fyller väl på vart efter jag hittar något som jag vill ha) nu börjas det på allvar visst ja.....glömde nästan vart beställer ni penseér????????? hittar inga roliga
oj det bllev mycket här hoppas att ni kan hjälpa mig att bena ut det
Redigerat av malin72: 21-08-2007, 12:23
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"