min dator ska iväg till Holland för utbyte av moderkortet...och då blir jag utan dator alltifrån 9 till 14 arbetsdagar...
Så då vill jag bara säga -Hej då för ett tag...och kanske om vi hinner fixa datorn på jobbet (jag ska byta till ett annat rum och där finns inte internet anslutning än) så kan jag gå ut då och säga -Hej...annars får jag nog så lov att vänta tills jag får tillbaka datorn...
Jag har en bärbar dator från HP och på den sitter det 2 USB utgångar som har börjat att glappa...och de får inte nån ström ibland....men som tur är så har jag garanti...så de kommer från UPS i morgon och hämtar och packar in datorn....skippar iväg den till
närmsta verkstad som är i Holland

...sen skippar de över den till Sweden igen och UPS dyker upp hos mig...och jag betalar inte en krona...bra va?!...
Så nu ska jag iväg ett tag och sedan ska jag föra över allt till min externa hårddisk och sen betala räkningarna...och om jag hinner så ska jag surfa lite här innan jag stänger ner...kanske jag hinner surfa en stund i morgon innan de kommer...

...
Ni får ha D så bra så länge och kanske vi syns en sväng innan...man vet aldrig...