Medlem
Antal inlägg: 2 958
Medlem nr: 2 746
Jag vill ge Dagens Ros till Kajsa i Arvika. Hon skickade mig, utan nån som helst anledning, ett stoooort, tjoooockt kuvert, som rasslade så där härligt, du vet... Rena julaftonen att öppna och botanisera bland frö-påsarna
--------------------
Margith, zon 6
Har du inget snällt att säga, är det bättre att vara tyst. Citat: min mor =)
Medlem
Antal inlägg: 4 878
Medlem nr: 9 054
Maria S skall inte bara ha en ros utan en hel bukett Jag träffade henne idag för att lämna över en växt som överenskommet och fick en burk hemmagjord ingefärsmarmelad! som tack. Inte nog med det, hon ville även bjuda på kaffe även om jag synd nog inte hade tid eftersom min väninna väntade på mig. Det får bli en annan gång. Stort tack, Maria!
Redigerat av Lilla Birka: 17-10-2007, 18:39
--------------------
Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.
Medlem
Antal inlägg: 12 573
Medlem nr: 2 930
CITAT (Lilla Birka @ 17-10-2007, 19:38)
Maria S skall inte bara ha en ros utan en hel bukett Jag träffade henne idag för att lämna över en växt som överenskommet och fick en burk hemmagjord ingefärsmarmelad! som tack. Inte nog med det, hon ville även bjuda på kaffe även om jag synd nog inte hade tid eftersom min väninna väntade på mig. Det får bli en annan gång. Stort tack, Maria!
Det är du som ska ha ett stort tack, som tog dig besväret att ta med dig blomman när du hade vägarna förbi.