Full version: Dagen ros
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
aanderss
Vem på odla förtjänar att få en ros och varför
Biggan_
Kerstin z5-6 rose.gif
...för hennes trägna arbete med att hjälpa oss alla tillrätta med våra trädgårdar och frågor!
aanderss
kanske berith för ett pm om att de regnar yaay.gif giggle.gif
vindspel
Vaför inte en till dig aanderss som startar upp denna positiva tråd rose.gif
aanderss
CITAT (vindspel @ 22-08-2007, 11:12) *
Vaför inte en till dig aanderss som startar upp denna positiva tråd rose.gif

man tackar! 10000000000000 tack
Tosan
CITAT (Biggan_ @ 22-08-2007, 10:52) *
Kerstin z5-6 rose.gif
...för hennes trägna arbete med att hjälpa oss alla tillrätta med våra trädgårdar och frågor!

Håller med! Och för att hon har bra koll på vad som går och inte går i norr. För eftersom de flesta "trädgårdsföretagen" ligger i skåne så gäller mycket information upp till z3, å då är Kerstin en guldgruva! smile.gif

Sen finns det många andra åxå, men de tar vi en annan dag! smile.gif
Farbror Blå
En till Rossi, för att hon var den första på odla som jag pratade med och som inte syns så ofta här nuförtiden=(
stennie
Till Göran och Ingemar, för ODLA.NU rose.gif
Rossi
CITAT (Farbror Blå @ 22-08-2007, 11:31) *
En till Rossi, för att hon var den första på odla som jag pratade med och som inte syns så ofta här nuförtiden=(

rose.gif Och så en till Farbrorn själv. Varför? Ja, han är vänlig och inte så grälsjuk. Sprider trivsel på Odla!

CITAT (Farbror Blå @ 22-08-2007, 11:31) *

Hm, fast du Farbrorn. Hur ska jag tolka det att du ger mig en ros för att jag inte är här inne så ofta numera?! whistling.gif

rotfl.gif
Magdis
Jag vill ge rosor till alla gullisar som brukar vara i chatten. Ni vet vilka ni är! rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif
stennie
rose.gif Till Monica M zon 4, för hon håller reda på alla födelsedagar!
titti49zon6
Jag vill ge ett stort fång rose.gif till alla duktiga odlaiter, ingen nämnd och ingen glömd för all den kunskap som alla sprider både dom som frågar och dom som ger svar
Tezzla
CITAT (titti49zon6 @ 22-08-2007, 14:51) *
Jag vill ge ett stort fång rose.gif till alla duktiga odlaiter, ingen nämnd och ingen glömd för all den kunskap som alla sprider både dom som frågar och dom som ger svar

Den rosen hänger jag på också! Jag tänker inte namnge och plocka ut några särskilda medlemmar eftersom det är så många som gett mig goda råd, idéer och bjussat på sin kunskap.
Tosan

Det håller jag absolut med om! Det finns så många snälla, duktiga, trevliga människor här inne. Den ene tog kontakt via PM när jag var helt färsk och visade var ribban låg här inne giggle.gif nästa har hjälpt med sticklingar av ena eller andra slaget, eller hallonbuskar eller... Ja, listan kan göras hur lång som helst!
Ni är bäst!
Eva-Helene
CITAT (stennie @ 22-08-2007, 11:48) *
Till Göran och Ingemar, för ODLA.NU rose.gif

Ja, en stooor blomma.gif vardera till dom!

Ja det håller jag med om!
Cathis
Massor av rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif vill jag ge alla underbara odlaiter tummenupp.gif
Chamomille
Jag vill ge en ros till ALLA! rose.gif Kul att ni finns!

Camilla
Ophelia
Jag vill ge ett gäng rosor till våra duktiga forumansvariga samt till alla som deltar och bidrar med intressanta inlägg, bra frågor och svar samt ni som ordnar med träffar och annat skoj rose.gif

Tänk så bra att Odla.nu finns och så mycket kunskap som man fått tagit del av! Tack tack.
AnitaO
Hänger på och ger en ros till Göran, Ingemar och så till alla medlemmar förståss!
Är trädgårds-rookie och har verkligen kunnat läsa och fråga om allt jag undrar över.
Mången goda skratt har jag också fått smile.gif

Berith
CITAT (aanderss @ 22-08-2007, 10:54) *
kanske berith för ett pm om att de regnar yaay.gif giggle.gif

Tok där! slap.gif giggle.gif

Men nu kanske jag slipper den frågan i fortsättningen? rtfm.gif
Alba
Jag vill först ge en ros till Ingemar och Göran som bjuder in oss till Odla.nu.

En ros även till alla underbara människor på detta forum som alltid tar sig tid att svara på frågor och alla som kommer med sina underfundiga ideer som gör forumet så kul.

Sist men inte minst en ros till ni underbara tjejer och killar i chatten som kan förgylla den gråaste dagen.
vindspel
Jag vill helat sonika bryta regeln idag om att det skall vara en medlem som får en ros idag.
Jag vill ge dagens ros till min mamma som fyller 80 år idag. Hon är jättesnäll och hjälpsam, pigg som en lärka och ser ut som 65 år. Jag älska min kära mor rose.gif hbd.gif yaay.gif blomma.gif
Sailor Pluto
Jag vill nog också ge en ros till de som har ordnat forumet så bra och snyggt åt oss, samt alla som delar med sej av sin kunskap rose.gif smile.gif .
vindspel
Jag vill ge en ros till alla som inte bråkar på forumet. rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif smiley_small_hug.gif
aanderss
jag vill ge en ros till aanderss som har varit o styrketränat och till alla som inte bråkar
Rossi
CITAT (aanderss @ 12-09-2007, 11:08) *
jag vill ge en ros till aanders som har varit o styrketränat och till alla som inte bråkar

rose.gif laugh.gif
aanderss
CITAT (Berith @ 23-08-2007, 06:17) *
Tok där! slap.gif giggle.gif

Men nu kanske jag slipper den frågan i fortsättningen? rtfm.gif

de vet man aldrig coolgleam.gif
Eva-Helene
Jag vill ge ett fång rosor till var och en som "hängt på" och nu är medlem i "Plantbytarklubben"! Tack till er alla! mvh Eva. flirting.gif blomma.gif tummenupp.gif
AnnammA
...och en ros till Kajsa, som har så många härliga rosbilder var och varannan dag på rosforumet: "dagens ros"...
Och så lite rosor här och var till alla er andra på odla: Biggan, Andersss, Vindspel, Dagliljan mfl - alla ni som håller odla levande!
Och givetvis till de forumansvariga....
Det regnar rosor!!! rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif yaay.gif
Hälsn

AnnA
Biggan_
Tack AnnammA, vad jag blev glad! thanks.gif
En rose.gif o en smiley_small_hug.gif till dej med! kompiskram.gif
vindspel
CITAT (Biggan_ @ 13-09-2007, 10:34) *
Tack AnnammA, vad jag blev glad! thanks.gif
En rose.gif o en smiley_small_hug.gif till dej med! kompiskram.gif

Instämmer med föregående talare. Tack AnnammA thanks.gif smiley_small_hug.gif

Instämmer med dig också AnammA rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif

Och två extra rosor. En til Blomsertanten rose.gif och en till Fenja rose.gif som fått skit för ingenting. Ni är snälla smiley_small_hug.gif

Kära nån hur kunde jag glömma Berith men hennes humor rose.gif
Krolliljan
CITAT (AnnammA @ 13-09-2007, 10:26) *
AnnA

smiley_small_hug.gif rose.gif
Blomstertanten
CITAT (vindspel @ 13-09-2007, 11:33) *
Instämmer med föregående talare. Tack AnnammA thanks.gif smiley_small_hug.gif

Instämmer med dig också AnammA rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif

Och två extra rosor. En til Blomsertanten rose.gif och en till Fenja rose.gif som fått skit för ingenting. Ni är snälla smiley_small_hug.gif

Åh, thanks.gif !!!
Om du visste hur mycket den rosen och kramen värmer ! smile.gif wub.gif
Fenja
CITAT (Blomstertanten @ 13-09-2007, 13:25) *
Åh, thanks.gif !!!
Om du visste hur mycket den rosen och kramen värmer ! smile.gif wub.gif

Kan bara instämma, tack Vindspel! Här finns alltid en solig brygga, några liter vitt vin och Fenjas hemgjorda likörer om du har vägarna förbi wink.gif och en massa växter som behöver nytt hem! biggrin.gif bravo.gif (Blomstertanten, du ÄR välkommen med och alla andra som redan varit här förstås och några till som jag vill träffa!)
Mvh
Fenja
Blomstertanten
CITAT (Fenja @ 13-09-2007, 13:44) *
Kan bara instämma, tack Vindspel! Här finns alltid en solig brygga, några liter vitt vin och Fenjas hemgjorda likörer om du har vägarna förbi wink.gif och en massa växter som behöver nytt hem! biggrin.gif bravo.gif (Blomstertanten, du ÄR välkommen med och alla andra som redan varit här förstås och några till som jag vill träffa!)
Mvh
Fenja

Den där soliga bryggan ska nog tas med en nypa salt flirting.gif För så värst med sol har de då inte varit när jag varit där i alla fall tongue.gif Men likören !!!!!!!!!!!! tummenupp.gif yes.gif
Berith
CITAT (vindspel @ 13-09-2007, 11:33) *
---

Äsch då... blush.gif

Skickar en massa rose.gif jag också! Både tillbaka till dej, och till alla andra som finns här.
Kathy

En ros till Yenny....

[attachment=7330:ros.JPG]

...och GRATTIS!
Cacki
En ros till alla som inte får någon av någon annan eftersom att alla som skriver här på odla tillför något, var och en på sitt sätt!
rose.gif wub.gif
(och en alldeles speciell ros till den som skickade det allra första PM:et till mej. Du vet vem du är och schhhhh!...dom andra kan gott få något att filura på!) flirting.gif giggle.gif (sa ju att jag skulle komma ihåg dej tills jag hamnar "på hemmet"!)
vindspel
CITAT (Fenja @ 13-09-2007, 13:44) *
Mvh
Fenja

Oh vad skönt med en brygga, solen kommer säkert när jag kommer innocent.gif
vindspel
CITAT (Eva-Helene @ 13-09-2007, 10:09) *
Jag vill ge ett fång rosor till var och en som "hängt på" och nu är medlem i "Plantbytarklubben"! Tack till er alla! mvh Eva. flirting.gif blomma.gif tummenupp.gif

Tack själv Eva. en ros till dig rose.gif
herkules
jag vill ge en ros till anita o för hon får mig att skratta!
rose.gif wub.gif rose.gif wub.gif
Leia
CITAT (Cacki @ 13-09-2007, 16:22) *
En ros till alla som inte får någon av någon annan eftersom att alla som skriver här på odla tillför något, var och en på sitt sätt!
rose.gif wub.gif

tummenupp.gif
Biggan_
CITAT (Kathy @ 13-09-2007, 15:35) *
En ros till Yenny....

[attachment=7330:ros.JPG]

...och GRATTIS!

Här hänger jag med på GRATTIS och en rose.gif ...men jag vet faktiskt inte varför Yenny skall grattas! blush.gif Någon som vill skvallra? unsure.gif unsure.gif unsure.gif
Kathy
CITAT (Biggan_ @ 13-09-2007, 20:37) *
Här hänger jag med på GRATTIS och en rose.gif ...men jag vet faktiskt inte varför Yenny skall grattas! blush.gif Någon som vill skvallra? unsure.gif unsure.gif unsure.gif

Näää, jag skvallrar inte. tongue.gif
Biggan_
CITAT (Kathy @ 13-09-2007, 21:02) *
Näää, jag skvallrar inte. tongue.gif

Nähä! -cry-.gif
Jag som trodde vi var kompisar! kompiskram.gif
Du kan väl skriva i lite vitt, så bara jag ser! tummenupp.gif smiley_small_hug.gif giggle.gif
kompiskram.gif kompiskram.gif kompiskram.gif
Pleeeeeeeeease!
aanderss
CITAT (Biggan_ @ 13-09-2007, 22:56) *
Nähä! -cry-.gif
Du kan väl skriva i lite vitt, så bara jag ser! tummenupp.gif smiley_small_hug.gif giggle.gif
Pleeeeeeeeease!

-cry-.gif
Biggan_
CITAT (aanderss @ 13-09-2007, 22:57) *
-cry-.gif

Blev du lessen Anders, det var inte meningen! rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif angel_not.gif
Kathy
En rose.gif till baaara aanderss!! wub.gif

CITAT (Biggan_ @ 13-09-2007, 22:56) *
Nähä! -cry-.gif
Pleeeeeeeeease!

Hej Biggan! Visst är vi kompisar. kompiskram.gif ....men jag kommer ändå inte berätta den här he,lisen, vet ju inte riktigt om Yenny vill det eller ej, så det är nog lika bra att hon själv får berätta - om hon vill. angel_not.gif
Biggan_
CITAT (Kathy @ 13-09-2007, 23:27) *
Hej Biggan! Visst är vi kompisar. kompiskram.gif ....men jag kommer ändå inte berätta den här he,lisen, vet ju inte riktigt om Yenny vill det eller ej, så det är nog lika bra att hon själv får berätta - om hon vill. angel_not.gif

Jag förstår! kompiskram.gif
Gudrun i Göteborg
... och jag förstår ingenting. Trist. Men jag har ju inte varit med särskilt länge här.
Ha det bra i alla fall blink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon