Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
Vad gullig du är Farbror Blå! Jag kröp till korset till slut idag och ringde läkaren och bad henne skriva ut penicillinet trots allt. Blev sämre igår med blixthuvudvärk och värk i ansiktet + äckligt var från bihålorna och idag har det plussats på med att det börjat göra ont i halsen och öronen igen. Bacilluskerna verkar bara gå runt i kroppen och hitta nya ställen att bosätta sig på alltså.
Medlem
Antal inlägg: 11 272
Medlem nr: 2 892
Tack alla, jag blir ju nästan generad... skickar ett fång till alla som var med och överraskade Ingrid. Att det blev så lyckat är den bästa tacken tycker jag! Mvh Fenja
--------------------
"För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud. Det har katten aldrig glömt."
Medlem
Antal inlägg: 12 573
Medlem nr: 2 930
Dagens ros vill jag ge till Anki på Öland för att hon tipsade mig om en liten kudde för min onda handled, så nu kan jag sitta vid datorn igen utan att ha ont
Medlem
Antal inlägg: 4 792
Medlem nr: 5 891
CITAT (MariaS @ 12-02-2008, 22:18)
Dagens ros vill jag ge till Anki på Öland för att hon tipsade mig om en liten kudde för min onda handled, så nu kan jag sitta vid datorn igen utan att ha ont
Vad har du gjort med den handen - ser inte roligt ut
Medlem
Antal inlägg: 6 847
Medlem nr: 3 723
CITAT (MariaS @ 12-02-2008, 22:18)
Tackar så mycket! Vilken fin liten kudde du hittade Anki
--------------------
Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :) Huserar på södra Öland