CITAT (Berith @ 01-02-2008, 06:37)

Synd säger jag också. Jag gillade dom i början, men sen blev kvantitet viktigare än kvalitet och då tappade dom trådarna sin tjusning. Tråkigt när nästa fråga bara blir "nä har du" - för att man inte
orkar hitta på en ny? Eller när bilderna blir röriga för att man vill lägga in så många som möjligt...? Saknar också det där med att googla fina eller kuliga bilder. Ibland fick man inte napp förrän på sidan 14 eller nåt, men då var det redan försent för då hade tråden hoppat fram flera nummer till...

Märk att jag inte kritiserar någon här, var och en har sin uppfattning om kvantitet/kvalitet, säger bara att jag tycker det är synd att trådarna har ändrat karaktär.
Precis. Och jag kritiserar inte heller. Bara konstaterar.
CITAT (aq42 @ 01-02-2008, 07:14)

Det är nog lite olika med det. "Rusningen" brukar vara melllan 22 och 23 när många vill skriva. Andra tider är det väldigt lugnt.
Ordassociationstråden tycker jag personligen vinner på att det går snabbt, blir lite pingis över det hela. Men är det fler än tre igång samtidigt så blir det lätt rörigt. Frågetråden skadas mer av jäktet, tycker jag. Kanske dags att starta en "slow"-variant?
Tror inte att det hjälper, och frågan är om man kan (vill?) "villkora" en öppen tråd som ju faktiskt inte handlar om nåt speciellt.
Nä, var och en väljer om man vill vara med. På de premisser som råder.
Jag väljer
inte. Men jag är lika glad för det.