Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
aanderss
De pratas en del i Forumlek - Numbers tråden så jag tycker den kan få en egen tråd.
Här kan vi diskutera den tråden, dvs inga bilder här!
vindspel
Förlåt att jag pratade:

[quote name='Berith' date='28-08-2007, 15:59' post='656637']
Ett litet tips till vindspel, och andra såklart.... Lägg in bilderna här direkt, om ni sparar dom i era album blir det hål i tråden om ni en dag tömmer albumet.

Jag drar mig ur denna tråd. Vad skulle jag här och göra Jag tyckte det var för stressigt och då lära mig ett annat sätt. tvångströja

Hmmm, jag tog bort mina bilder nu och inget försvann på tråden. Jag hade ju inte lagt dem i mitt album på odla.

aanderss
CITAT (vindspel @ 28-08-2007, 17:26) *
Förlåt att jag pratade

de är ingen fara men tyckte de var bättre att göra de i en egen tråd
Krolliljan
bra tycker jag bravo.gif . diskussioner finns i så många andra trådar.
Berith
Mitt fel! rtfm.gif *fy på mej!*

När jag såg att bilderna inte hämtades på nätet utan hade odlas adress tog jag för givet att dom fanns i album här. Sorry! crying.gif Om man kollar från början så är det massor med bilder borta, och dom har albumadresser som inte finns längre.
aanderss
CITAT (Berith @ 28-08-2007, 19:48) *

När jag såg att bilderna inte hämtades på nätet utan hade odlas adress tog jag för givet att dom fanns i album här. Sorry! crying.gif Om man kollar från början så är det massor med bilder borta, och dom har albumadresser som inte finns längre.

mm de är lite tråkigt
Krolliljan
CITAT (Berith @ 28-08-2007, 19:48) *

Nej det var bra för annars hade jag inte lärt mig att lägga in bilderna med länk. Jag borde naturligtvis frågat i en annan tråd men nu blev det som det blev. blush.gif Ursäkta !

Bra aanderss bravo.gif att du gjorde så här.
vindspel
Ingen är sur på dig Berith biggrin.gif
aanderss
CITAT (vindspel @ 28-08-2007, 19:55) *
Ingen är sur på dig Berith biggrin.gif

nä värkligen inte
cic
Vad har hänt? unsure.gif Har inte skrivit i nummertråden på ett tag.. Är periodare. smile.gif
aanderss
inget men många sparar bilder bland mina bilder o sedan raderar så de syns inte sedan
Berith
000.gif
Krolliljan
CITAT (aanderss @ 28-08-2007, 17:18) *
De pratas en del i Forumlek - Numbers tråden så jag tycker den kan få en egen tråd.
Här kan vi diskutera den tråden, dvs inga bilder här!

duh.gif Jag försökte lägga in exakt samma bild som du på 3147 igår men det gick inte.
g.gif Gör jag fel?
Jag klipper ut adressen och infogar den efter http// på infoga bild confused.gif confused.gif
aanderss
mycket märkligt
Krolliljan
Jag ger upp. sad.gif
Jag kan inte få in bilderna no.gif
aanderss
CITAT (dagliljan @ 31-08-2007, 20:37) *
Jag ger upp. sad.gif
Jag kan inte få in bilderna no.gif

nä för 17 ge inte upp
Krolliljan
Det fattas nu bild 3167 eftersom jag inte lyckas. angry.gif -cry-.gif
Jag ska lägga in en 3167bild så småningom och så slutar jag med denna leken för idag och övar vidare imorgon i testforumet. d010.gif
aanderss
CITAT (dagliljan @ 31-08-2007, 20:58) *
Det fattas nu bild 3167 eftersom jag inte lyckas. angry.gif -cry-.gif
Jag ska lägga in en 3167bild så småningom och så slutar jag med denna leken för idag och övar vidare imorgon i testforumet. d010.gif

lycka till snart kan du de . de tror jag
Krolliljan
Ja ,jag lyckades med att lägga in den bilden och även en till yahoo.gif men det konstiga är att ibland går det och inte ibland och fastän jag gör precis likadant. Mycket mystiskt. g.gif

Jag trodde först att bildfilen var en som man inte kan lägga in i detta forum men när andra kan lägga in exakt samma bild som jag försöker göra och inte kan så blir man ju frågande. confused.gif confused.gif

Jag ger inte upp no.gif
aanderss
du kunde
Berith
Sen om man vill vara snäll mot dom som inte har så snabba uppkopplingar - men som ändå vill vara med i bildtråden - så kan man välja att söka på mellanstorleken på bilderna. Även jag med bredband har svårt att få upp tråden ibland när bilderna är stooooooooooooora som fondväggar. blush.gif
aanderss
dagliljan kan du byta 3217 den syns inte
Krolliljan
CITAT (aanderss @ 03-09-2007, 14:04) *
dagliljan kan du byta 3217 den syns inte

Hos mig syns den. Jag får kolla bättre senare måste iväg nu.
aanderss
jag ser iaf bara en röd X
Krolliljan
CITAT (aanderss @ 03-09-2007, 14:23) *
jag ser iaf bara en röd X

Skumt !! g.gif
Jag såg den i alla fall.Men nu har jag bytt bild.
aanderss
mm de var skumt men nu ser jag en bild
Farbror Blå
ich när man känner att man inte har nåt annat i livet att göra, så går man in på odla..sen om det inte räcker, kan man skriva i nån av trådarna, sen om inte DET hjälper kan man skriva i en annan tråd OM den tråden? men hjälp hörni.. -fear-.gif
aanderss
hvilken sökmotor är bäst för att hitta bilder?
är de google, altavista, yahoo eller någon annan
vindspel
Kan inte hitta ngn 3237 sad.gif crying.gif
Överlåter åt proffsen. pust
aanderss
jag letar

hittad
Biggan_
aanderss
letar man hittar man nog alla bilderna så småning om
Berith
CITAT (Farbror Blå @ 03-09-2007, 17:34) *
ich när man känner att man inte har nåt annat i livet att göra, så går man in på odla..sen om det inte räcker, kan man skriva i nån av trådarna, sen om inte DET hjälper kan man skriva i en annan tråd OM den tråden? men hjälp hörni.. -fear-.gif

Äh, du är sur bara för att vi inte lägger in nakenbilder. thumbdown.gif (Du brukar ju efterlysa lättklädda bilder i andra trådar. crazy.gif )
aanderss
CITAT (Berith @ 04-09-2007, 07:05) *
Äh, du är sur bara för att vi inte lägger in nakenbilder. thumbdown.gif (Du brukar ju efterlysa lättklädda bilder i andra trådar. crazy.gif )

coolgleam.gif
Berith
Men attans vad ni rabblar på i bildtråden! Jag hinner ju inte med, när jag har hittat en fin ovanlig bild så har ni ju bläddrat fram fjorton nummer. crying.gif
aanderss
CITAT (Berith @ 04-09-2007, 10:13) *
Men attans vad ni rabblar på i bildtråden! Jag hinner ju inte med, när jag har hittat en fin ovanlig bild så har ni ju bläddrat fram fjorton nummer. crying.gif

du får vara lite snabbare tummenupp.gif
Berith
nono.gif Neeeej, jag väljer mina bilder med omsorg. Just den bilden jag söker kanske inte finns förrän på sidan 10! Och det tar en stund att kolla igenom.

Men lägg in trååååkiga seeeega tååååg eller nåt ni. Legobilderna är väl slut antar jag? naughty.gif

giggle.gif Ska leta rätt på 3333, paxar den redan nu.
aanderss
CITAT (Berith @ 04-09-2007, 10:22) *
nono.gif Neeeej, jag väljer mina bilder med omsorg. Just den bilden jag söker kanske inte finns förrän på sidan 10! Och det tar en stund att kolla igenom.

Men lägg in trååååkiga seeeega tååååg eller nåt ni. Legobilderna är väl slut antar jag? naughty.gif
giggle.gif Ska leta rätt på 3333, paxar den redan nu.

självklart gör vi de men alltid är vi inte så snabba
vindspel
CITAT (Berith @ 04-09-2007, 07:05) *

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
aanderss
bilden 3330 är kanske oanpassande
Berith
Passande eller inte, jag skulle inte lägga in mina privata bilder i den tråden. nono.gif
vindspel
CITAT (aanderss @ 04-09-2007, 19:17) *
bilden 3330 är kanske oanpassande

Men anders, har du bytt identitet med en viss annan karl här rotfl.gif
Jag tar inte illa upp av bilden för jag tror inte du är pervers men vad vet jag. Strunt i det vad dig själv
Biggan_
CITAT (Berith @ 04-09-2007, 19:53) *
Passande eller inte, jag skulle inte lägga in mina privata bilder i den tråden. nono.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
aanderss
rotfl.gif
CITAT (Berith @ 04-09-2007, 19:53) *

CITAT (vindspel @ 04-09-2007, 19:54) *
Men anders, har du bytt identitet med en viss annan karl här rotfl.gif
Jag tar inte illa upp av bilden för jag tror inte du är pervers men vad vet jag. Strunt i det vad dig själv

de var ända bilden med de nummret jag hittade
Berith
CITAT (aanderss @ 04-09-2007, 21:11) *
de var ända bilden med de nummret jag hittade

Du kunde ju kollat på Google, där hittar jag dom bilderna jag lägger in. dunno.gif
aanderss
CITAT (Berith @ 04-09-2007, 21:16) *
Du kunde ju kollat på Google, där hittar jag dom bilderna jag lägger in. dunno.gif

de gör jag med
vindspel
Varför kan jag inte se din bild?????? 3368
aanderss
jag kan se den bilden de är ett tåg
vindspel
CITAT (aanderss @ 05-09-2007, 22:56) *
jag kan se den bilden de är ett tåg

Kostigt, jag ser bara ett rött kryss i en liten ruta. Måste vara fel på mina inställningar. Om jag visste vilka sweatingbullets.gif
aanderss
CITAT (vindspel @ 05-09-2007, 22:58) *
Kostigt, jag ser bara ett rött kryss i en liten ruta. Måste vara fel på mina inställningar. Om jag visste vilka sweatingbullets.gif

konstigt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon