Medlem
Antal inlägg: 1 475
Medlem nr: 7 256
Fortfarande ingen Pyret! Jag har hållt ögonen öppna och varit beredd att gå ut och sätta mig med mat om jag såg henne, men hon har inte synts till på 1 vecka nu. Det har regnat nästan hela tiden här så jag tror att hon måste ha letat upp ett torrt ställe någon annanstans. Jag hoppas fortfarande att hon ska komma tillbaka när hennes dräktighetshormoner får henne att söka trygghet och mat, men jag vet verkligen inte. Tack för alla fina ord!
--------------------
God odlingslycka! Hälsningar från Katarina ute på landet i zon 1
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
tror det lutar åt att du behöver låna en kattfälla av något djurhem eller komunen...(tror att miljö och hälsoskyddskontoret har) nu är hon på väg att bli förvildad....håller alla tummar att det löser sig
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
hur går det?? har du hört med grannar mm om dom ser henne hon kanske har hittat någon trygg plats där hon mest håller till någon annan snäll katt som hon tyr sig till, hoppas ni hittar hennes stråk där hon går och att även andra runt om är vänliga att kanske fång in henne om hon vågar sig nära dom!!! håller tummarna
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"