Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Buskar med grunda rötter?, finns det?
          Cassiopeia
          Inlägg 14-09-2007, 12:22
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 354
          Medlem nr: 3 710

Jag skulle gärna vilja plantera lite buskar som insynsskydd mellan vår sommarstuga och grannstugan. Det är inte jättenära emellan stugorna men det vore ändå lite trevligt med buskar emellan tycker jag. Problemet är att tomten ligger på en stenhäll så det finns knappt någon jordmån. sad.gif På det djupaste stället, i en liten nersänkning i stenhällen, är det ca 10 cm djupt tills man stöter i sten, men på många ställen är det bara 3-4 cm. Hopplöst. sad.gif
          Finns det någon slags buske som kan tänkas trivas på de "djupa" ställena?
          Nu finns det mest mossa, lingon och småträd där. Jag lägger upp bilder på stället i min bilddagbok så kan ni kika hur det ser ut. Se länk nedan och kolla in 12 september.

--------------------
          Bor i lägenhet med balkong och har ett litet torp där det finns oändligt mycket att göra!

Min trädgårdsblogg.
          Min bilddagbok!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 12-08-2025, 10:23

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon