Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> WIHO! =), nu börjar det hända saker!
          Bettanspettan
          Inlägg 09-10-2007, 09:38
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 114
          Medlem nr: 11 550

jippey!

är så glad, så glad! börjar från början då.
          Igår märkte jag att brorsan hade ett söderfönster, asså ett fönster där solen lyser in konstant, från morgon till kväll. Så jag flyttade in mina plantor till hans rum och inte nog med att det är sol där hela tiden så är det varmt där också! så jag tänkte, ja men där kommer mina plantor trivas.

och visst f*n hade jag rätt, idag när jag tittade till dom så ser jag att en av mina paprikaplantor har börjat få en blomma, asså knoppen har börja öppnat sig! yahoo.gif
          förhoppningsvis är den färdigutvecklad idag när jag kommer hem från skolan! men ska inte förväönta mig för mkt, är bara så glad över att ngt äntligen börjat hända med knopparna! Men gud, va skoj! Jag har fått min första blomma! wihoo!
          va bara tvungen att skriva av mig och dela med mig av min glädje! yahoo.gif wub.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 05-08-2025, 02:40

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon