Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

46 sidor V  « < 5 6 7 8 9 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Att sluta röka *suck*, .....det är ganska lätt, men inte alltid!
          Christina i Taxi...
          Inlägg 28-11-2007, 20:20
          Länk hit: #121

Medlem
          Antal inlägg: 3 894
          Medlem nr: 3 702

Godafton alla i "Rökslutargänget"! wub.gif

Och va´ kul att se att vi blivit fler - välkommen, Inger!

Tänk, det går så braaaa tralalalalala! yes.gif
          Visst det kommer stunder när det suuuuuuuuger, men som sagts tidigare - efter en stund är suget borta! Man får förstås "förvilla sig" med ett glas vatten, en klementin eller byta arbetsuppgift eller nåt annat, men det blir aldrig jobbigt! Och det går längre & längre mellan suuugen.
          Jag känner mig nästan lite präktig....... wink.gif tongue.gif

Men sen är det ju också alla ni fantastiska påhejare!!!!!
          Jag har sagt det förut, men säger det igen - ni betyder massor!!
          Tack!

Så finns det en forumist som har betytt lite extra för mig - ganska mycket extra faktiskt - Netha!
          Tack för all peppning!!

Av Netha fick jag också länken till "sluta-röka-räknaren" - en kul grej som jag har på bildskärmen och som just i detta nu visar mig att jag varit rökfri i
          1 vecka 5 dagar 3 timmar 53 minuter! Bra va! biggrin.gif

Dessutom talar den om att jag inte rökt 194 cigaretter, sparat 467,- och förlängt mitt liv med 16 timmar 10 minuter.

Vill nån mer ha denna länk så finns den gratis att ladda ner här - scrolla neråt en bit:

Rökslutarräknare

Nu måste jag kolla "Bonde söker fru" - sån är jag! biggrin.gif biggrin.gif

--------------------
          När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst!
          MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!

Citera
          Netha
          Inlägg 28-11-2007, 22:09
          Länk hit: #122

Gäster

Fortsätter hålla tummarna. kompiskram.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 28-11-2007, 22:22
          Länk hit: #123

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

Nu är snart en till rökfri dag tillända. tummenupp.gif tummenupp.gif
          bra jobbat alla ....nu är ni ett steg närmare målet. Kämpa vidare nu.
          ni är sååå duktiga smiley_small_hug.gif bravo.gif bravo.gif
          livets sparbössa fylls sakta men säkert av flera sköna dagar utan rökningen, renare och frächare lungor bravo.gif bravo.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Kajsa i Arvika
          Inlägg 29-11-2007, 08:39
          Länk hit: #124

Medlem
          Antal inlägg: 2 351
          Medlem nr: 8 660

Mmmm.... och plånboken av pengar till... fröer och plantor och jordpåsar och spadar och trädgårdsprydnader och krukor och dammduk och marksten och trädgårdsmässan och trädgårdsböcker och och och.. crazy.gif

Kämpa på!! Hejahejahejaheja...

--------------------
          Före detta Morinablomman..

Citera
          Gertie
          Inlägg 29-11-2007, 10:09
          Länk hit: #125

Medlem
          Antal inlägg: 768
          Medlem nr: 4 958

Har också slutat.
          Första gången 21 okt. Höll upp i 1 vecka.
          Klättrade på väggarna, så jag började ta en cigg efter frukost, lunch och middag.
          Det gick ganska bra att hålla sig till de 3 om dagen.
          Men det gillade inte farbror doktorn, nono.gif så det var bara att sluta helt.
          Har nu varit helt rökfri från den 12 nov. - 17 dagar. smile.gif

--------------------
          Gertie i Ystad

Citera
          Catarina z2
          Inlägg 29-11-2007, 11:16
          Länk hit: #126

Medlem
          Antal inlägg: 18
          Medlem nr: 13 168

Åhhh vad ni är duktiga, jag håller tummarna för er alla. bravo.gif
          Jag har passerast 4 månader & nu är det mycket, mycket lättare, så håll ut. Angående luktsinnet & flåset så kommer det tillbaka.

Citera
          LadyG
          Inlägg 29-11-2007, 11:30
          Länk hit: #127

Medlem
          Antal inlägg: 8 260
          Medlem nr: 6 231

Det börjar bli ett rejält gäng som slutar röka tillsammans! Hejja, ni kommer att klara det!

--------------------
          "Start by doing the necessary, then the possible and suddenly you are doing the impossible." - St. Francis of Assisi

Citera
          Boxer
          Inlägg 29-11-2007, 15:48
          Länk hit: #128

Medlem
          Antal inlägg: 3 234
          Medlem nr: 4 038

bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif

--------------------
          Allt är relativt. För en mask är det en större avkoppling att gräva i den hårda jorden än att vara med och fiska.

Citera
          Christina i Taxi...
          Inlägg 29-11-2007, 20:20
          Länk hit: #129

Medlem
          Antal inlägg: 3 894
          Medlem nr: 3 702

CITAT (Boxer @ 29-11-2007, 15:48) *
          bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif

WOW - vilket inlägg! biggrin.gif

Dagen har gått bra - fortfarande rökfri!

--------------------
          När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst!
          MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!

Citera
          Netha
          Inlägg 29-11-2007, 21:38
          Länk hit: #130

Gäster

Ja jesses vad applåder tongue.gif Men... jag instämmer och vill önska också alla nya slutare Lycka till!
          Håller tummar för er alla. Ni är sååå duktiga! smile.gif

Citera
          Gillan
          Inlägg 29-11-2007, 22:06
          Länk hit: #131

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

Tack, tack, och återigen hemskt mycket tack för alla applåder och hejarop wub.gif
          Dagen idag har faktiskt inte innehållit mer än två,..........för mig, är det helt okej blush.gif .

Grattis till de av er som redan slutat helt och dessutom kan känna skillnader i smak, lukt, kondis, mm.

Kanske är jag helt rökfri, redan innan jul wub.gif

Med mina beräkningar, har jag sedan den 9/11, 14.30, låtit bli ca 610 cigg, det är faktiskt inte riktigt klokt
          sweatingbullets.gif
          giggle.gif .

Pratade alldeles nyss med min bror, som varit rökfri i snart fyra år. Jag sa till honom att det inte alls var så förbaskat lätt som han skrytigt om. Han skrattar lite smått i telefon, och säger att man inte måste tala om allt angel_not.gif ..............brorsor -fear-.gif ...... giggle.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          LadyG
          Inlägg 29-11-2007, 22:17
          Länk hit: #132

Medlem

Gillan, om fyra år kommer du ha glömt de värsta stunderna. Då kommer det inte att verka så jobbigt längre, eftersom du är så oerhört van vid att vara rökfri smile.gif

Du är redan på god väg dit förresten, över 600 cigg är starkt jobbat! Några planer för 1000-ciggsjubileumet?

--------------------
          "Start by doing the necessary, then the possible and suddenly you are doing the impossible." - St. Francis of Assisi

Citera
          pejori
          Länk hit: #133

Medlem

CITAT (Gillan @ 29-11-2007, 22:06) *
          Tack, tack, och återigen hemskt mycket tack för alla applåder och hejarop wub.gif
          Dagen idag har faktiskt inte innehållit mer än två,..........för mig, är det helt okej blush.gif .

Grattis till de av er som redan slutat helt och dessutom kan känna skillnader i smak, lukt, kondis, mm.

Kanske är jag helt rökfri, redan innan jul wub.gif

Med mina beräkningar, har jag sedan den 9/11, 14.30, låtit bli ca 610 cigg, det är faktiskt inte riktigt klokt
          sweatingbullets.gif
          giggle.gif .

Pratade alldeles nyss med min bror, som varit rökfri i snart fyra år. Jag sa till honom att det inte alls var så förbaskat lätt som han skrytigt om. Han skrattar lite smått i telefon, och säger att man inte måste tala om allt angel_not.gif ..............brorsor -fear-.gif ...... giggle.gif

bravo gillan!!!!!
          i morgon är det nya insattser och nya försök, snart är du fri. tummenupp.gif
          bravo alla som är på noll....ni klarar det tummenupp.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Netha
          Länk hit: #134

Gäster

Jättestort Grattis Gillan! Sååå bra gjort att klara dig med bara två giftpinnar/dag tummenupp.gif
          610 orökta är ju stor vinst för hälsan.... snart är du ifatt mej.

just nu 68.520 orökta ohmy.gif smile.gif

Citera
          Gillan
          Inlägg 29-11-2007, 22:25
          Länk hit: #135

Medlem

wub.gif wub.gif wub.gif , Tack! Vad gulliga ni är smiley_small_hug.gif

--------------------

Citera
          Gillan
          Inlägg 29-11-2007, 22:31
          Länk hit: #136

Medlem

CITAT (LadyG @ 29-11-2007, 22:17) *
          Gillan, om fyra år kommer du ha glömt de värsta stunderna. Då kommer det inte att verka så jobbigt längre, eftersom du är så oerhört van vid att vara rökfri smile.gif

Du är redan på god väg dit förresten, över 600 cigg är starkt jobbat! Några planer för 1000-ciggsjubileumet?

Jaaaaaaaa. -cry-.gif .............att kunna dricka kaffe utan att det kommer en massa små devil.gif , som talar om att jag måste ha en giftpinne samtidigt -cry-.gif ................just nu är det lättast att låta bli kaffet giggle.gif

--------------------

Citera
          pimpim2
          Inlägg 29-11-2007, 22:32
          Länk hit: #137

Medlem
          Antal inlägg: 136
          Medlem nr: 12 422

Jag hänger på SNART....

Citera
          Netha
          Inlägg 29-11-2007, 22:35
          Länk hit: #138

Gäster

CITAT (pimpim2 @ 29-11-2007, 22:32) *
          Jag hänger på SNART....

Slå till nu vetja... du har inget att förlora. smile.gif

Men ... om du vill ha betänketid så är du så klart välkommen till slutargänget närhelst. wub.gif

Citera
          LadyG
          Inlägg 29-11-2007, 22:49
          Länk hit: #139

Medlem

CITAT (Gillan @ 29-11-2007, 22:31) *
          Jaaaaaaaa. -cry-.gif .............att kunna dricka kaffe utan att det kommer en massa små devil.gif , som talar om att jag måste ha en giftpinne samtidigt -cry-.gif ................just nu är det lättast att låta bli kaffet giggle.gif

Så jobbigt, blir det samma sak om du dricker örtte?

--------------------

Citera
          pejori
          Inlägg 29-11-2007, 23:26
          Länk hit: #140

Medlem

CITAT (Gillan @ 29-11-2007, 22:31) *
          -cry-.gif ................just nu är det lättast att låta bli kaffet giggle.gif

det går över fort, snart kan du dricka kaffe igen....lovar tummenupp.gif
          när hjärnan insett att dom inte hör ihop, släpper det smiley_small_hug.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera

46 sidor V  « < 5 6 7 8 9 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-06-2026, 20:28

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon