|
|
  |
slagerstjärna har aids |
|
|
|
20-12-2007, 18:27
|

Medlem
Antal inlägg: 29 979
Medlem nr: 8 994

|
för 5 årsedan lärde jag en 35 årig kille att surfa när vi gick på komwux o de första han sökte på var analsex ordet nummer 2 var stjärtkåt sedan såg en lärare de och han blev portad i från datorerna
|
|
|
|
|
20-12-2007, 19:07
|

Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296

|
Det är rätt så "inne" att prata om och pröva analsex, varför övergår tyvärr min fattningsförmåga. Kan nog inte tänka mig ett äckligare sätt skaffa sig en orgasm, på köpet kan man få den ena inflammationen efter den andra med tanke på bakteriefloran i tarmen. En kondom kan som sagt spricka och det är nog vanligare där än vid ett samlag. Kollar man porrfilmer är det mycket vanligt numera, det är väl ett sätt att tänja på gränserna.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Straight for ever. Cogito, ergo sum.
|
|
|
|
|
20-12-2007, 19:08
|

Medlem
Antal inlägg: 809
Medlem nr: 4 547

|
CITAT (aanderss @ 20-12-2007, 18:27)  för 5 årsedan lärde jag en 35 årig kille att surfa när vi gick på komwux o de första han sökte på var analsex ordet nummer 2 var stjärtkåt sedan såg en lärare de och han blev portad i från datorerna Hehe, rolig kille.  Liknande vad så gott som alla killar söker efter i den åldern minus 25... Sorglig tråd som visar hur starkt homofobin lever vidare långt in på 2000-talet.
--------------------
//Niklas
|
|
|
|
|
20-12-2007, 20:41
|

Medlem
Antal inlägg: 3 211
Medlem nr: 9 264

|
Till och med djur har bättre förstånd!Det är inte meningen att nåt ska in den vägen,meningen är att allt ska ut. Jag skulle tippa på att det måste bli massor av läkar besök,brustna slemmhinnor,hemmorojder m.m.
--------------------
|
|
|
|
|
20-12-2007, 20:48
|
Medlem
Antal inlägg: 23 015
Medlem nr: 6 358

|
CITAT (sqrulan @ 20-12-2007, 20:41)  Till och med djur har bättre förstånd!Det är inte meningen att nåt ska in den vägen,meningen är att allt ska ut. Jag skulle tippa på att det måste bli massor av läkar besök,brustna slemmhinnor,hemmorojder m.m. hur menar du ? vadå läkar besök ? av att ha analsex eller vad ? visst har djur bättre förstånd är det inte bland apor som man hälsar igenom att ha sex lite här och där eller nåt ??
|
|
|
|
|
20-12-2007, 20:51
|

Medlem

|
Jag menar det jag skriver!?
--------------------
|
|
|
|
|
20-12-2007, 20:53
|
Medlem

|
CITAT (Gossen Ruda @ 20-12-2007, 19:07)  Det är rätt så "inne" att prata om och pröva analsex, varför övergår tyvärr min fattningsförmåga. Kan nog inte tänka mig ett äckligare sätt skaffa sig en orgasm, på köpet kan man få den ena inflammationen efter den andra med tanke på bakteriefloran i tarmen. En kondom kan som sagt spricka och det är nog vanligare där än vid ett samlag. Kollar man porrfilmer är det mycket vanligt numera, det är väl ett sätt att tänja på gränserna. du kankse skulle prova ? det är inte alltid säkert att man får inflammation . men som jag skrev innan får man ju alltid var någa med skyddet dvs att datumet inte gått ut plus allmän renlighet vilket gäller i vad som helst . plus finns det extra tjocka kondomer vilket funkar utmärkt för just det tillfället . och det är kankse ett sätt att tänja gränserna mellan en tjej och kille men inte mellan två killar . CITAT (sqrulan @ 20-12-2007, 20:51)  Jag menar det jag skriver!? utveckla gärna ,, och skriv gärna varför du är emot att två gifta män har sex med varandra ? kan tillägga att jag har aldrig haft några som helst problem med varken det ena eller det andra . inte ett läkar besök har jag gjort . det ända är att jag tat ett blodprov för att vara säker om jag nu ska bli privat och för det andra det är väl inget att bry sig om hur folk har sex ?? ,, och angående sjukdomar så kan det lika gärna komma från andra håll plus vilken man än har sex med kille eller tjej eller tjej och tjej eller kille och kille
Redigerat av flaxss: 20-12-2007, 21:01
|
|
|
|
Netha
|
20-12-2007, 21:01
|
Gäster

|
CITAT (niklaswik @ 20-12-2007, 19:08)  Hehe, rolig kille.  Liknande vad så gott som alla killar söker efter i den åldern minus 25... Sorglig tråd som visar hur starkt homofobin lever vidare långt in på 2000-talet. Faktiskt så håller jag inte med dig i detta. Jag har nära både i fam (inte barn) och makens som är homosexuella ... de är alla accepterade och lika värda/älskade som övriga. Däremot reagerar också jag på att homosexuellaså ofta måste "komma ut", Själv har jag aldrig presenterat mig som hetero. Lika lite vill jag att homo ska presentera sig som sådan. Var o ens sexualitet och sexuella läggning är väl något som är högst personligt och privat. Det har ingen annan med att göra! Inte heller har jag någonsin mött en homo som råkat ut för trakasserier el våld pga sin sexuella läggning. Att sqrulan har egen/avvikande åsikt i frågan och vågar stå för den ... det tycker jag också att vi alla ska acceptera. Varför skulle inte hon/han få tala om vad hon tycker och känner?
|
|
|
|
|
20-12-2007, 21:03
|
Medlem

|
CITAT (Netha @ 20-12-2007, 21:01)  Att sqrulan har egen/avvikande åsikt i frågan och vågar stå för den ... det tycker jag också att vi alla ska acceptera. Varför skulle inte hon/han få tala om vad hon tycker och känner? hon får gärna skriva vad hon vill och ha sin åsikt , helt oki . MEN man kan ju uttala sig på annat vis .
Redigerat av flaxss: 20-12-2007, 21:03
|
|
|
|
|
20-12-2007, 21:10
|

Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 6 891

|
CITAT (sqrulan @ 20-12-2007, 20:41)  Till och med djur har bättre förstånd!Det är inte meningen att nåt ska in den vägen,meningen är att allt ska ut. Jag skulle tippa på att det måste bli massor av läkar besök,brustna slemmhinnor,hemmorojder m.m. Nu är du inte lite nedlåtande när du menar att personer som har analsex har mindre vett i huvudet än djur!!! Vet du inte att det är vanligt i många afrikanska länder med analsex istället för vaginalt för att undvika graviditet? Visst finns det alltid en skaderisk precis som med allt sexuellt umgänge av alla former men det är överdrivet med alla skador vid analsex, fråga vilken sexolog som helst
--------------------
|
|
|
|
|
20-12-2007, 21:11
|
Medlem

|
CITAT (sqrulan @ 20-12-2007, 20:41)  Till och med djur har bättre förstånd!Det är inte meningen att nåt ska in den vägen,meningen är att allt ska ut. Jag skulle tippa på att det måste bli massor av läkar besök,brustna slemmhinnor,hemmorojder m.m. men det åker ut ur fjongen eller hur ? både det vita och andra du vet
Redigerat av flaxss: 20-12-2007, 21:12
|
|
|
|
|
20-12-2007, 21:13
|

Medlem

|
CITAT (Netha @ 20-12-2007, 21:01)  Inte heller har jag någonsin mött en homo som råkat ut för trakasserier el våld pga sin sexuella läggning. Att sqrulan har egen/avvikande åsikt i frågan och vågar stå för den ... det tycker jag också att vi alla ska acceptera. Varför skulle inte hon/han få tala om vad hon tycker och känner? att ha en egen åsikt är det inget fel med men kan kan tänka på sitt språkbruk och inte låta nedvärderande mot andra
--------------------
|
|
|
|
Netha
|
20-12-2007, 21:14
|
Gäster

|
CITAT (flaxss @ 20-12-2007, 21:03)  hon får gärna skriva vad hon vill och ha sin åsikt , helt oki . MEN man kan ju uttala sig på annat vis . CITAT (Markus_H @ 20-12-2007, 21:13)  att ha en egen åsikt är det inget fel med men kan kan tänka på sitt språkbruk och inte låta nedvärderande mot andra  Håller jag ABSOLUT med om.
Redigerat av Netha: 20-12-2007, 21:15
|
|
|
|
|
20-12-2007, 21:16
|
Medlem
Antal inlägg: 10 260
Medlem nr: 5 642

|
CITAT (Netha @ 20-12-2007, 21:01)  Faktiskt så håller jag inte med dig i detta.
Jag har nära både i fam (inte barn) och makens som är homosexuella ... de är alla accepterade och lika värda/älskade som övriga. Däremot reagerar också jag på att homosexuellaså ofta måste "komma ut",
Själv har jag aldrig presenterat mig som hetero. Lika lite vill jag att homo ska presentera sig som sådan. Var o ens sexualitet och sexuella läggning är väl något som är högst personligt och privat. Det har ingen annan med att göra!
Inte heller har jag någonsin mött en homo som råkat ut för trakasserier el våld pga sin sexuella läggning. Att sqrulan har egen/avvikande åsikt i frågan och vågar stå för den ... det tycker jag också att vi alla ska acceptera. Varför skulle inte hon/han få tala om vad hon tycker och känner? Om homosexualitet vore lika accepterat som hetreosexualitet skulle man inte behöva "komma ut", för då skulle det vara självklart att en viss procent av oss är homosexuella. Jag hoppas att mänskligheten en dag är där, tyvärr tror jag inte det kommer att ske under min livstid. Att du aldrig presenterat dig som hetero kan mycket väl kunna bero på att alla så självklart ser dig som hetero. Så självklart är det faktiskt inte. Lycko dig som bara träffat på homosexuella som sluppit bli trakasserade eller våld på grund av sin läggning. Vissa kommentarer i denna tråd ser jag som trakasserier mot de homosexuella. Så det kan ju bero på att du ser det på ett annat sätt? Att säga att någon får skylla sig själv om man fått hiv när man är homosexuell ser jag som ett grovt trakasseri. Vi kan ju inte veta hur det kommer sig att just den personen blivit smittad?! Det kan ju till exempel vara så att man litat på den man älskar och det sedan visat sig att han/hon ljugit om sin sjukdom. Eller att den smittande varit ovetandes om sin sjukdom. Eller 100 andra skäl som inte beror på en själv. Vad det gäller sqrulan har vi som inte delar hennes uppfattning också rätt att säga att vi inte gillar hennes åsikter! Eller hur?
|
|
|
|
|
20-12-2007, 21:16
|

Medlem

|
Jag tycker helt enkelt att detta är vidrigt!  Så är det bara!Dom som vill hålla på med sånt får väl göra bäst dom vill bara jag slipper veta! Naturens första tanke var väl att vi skulle föröka oss och det gäller ju inte om man håller på med sånt! Jag vill helt enkelt inte att det ska bli ett "normalt" beteende för det är det inte. Jag vet att man kan bli smittad av AIDS på olika sätt min fd, bror dog i AIDS på 80 talet han blev smittad genom blodtransfusion från amerika,på den tiden kollade dom inte blodet som dom gör idag. Det är vad jag tycker och det är riktigt onödigt att bli arg på mej för det!
--------------------
|
|
|
|
|
20-12-2007, 21:18
|
Medlem

|
CITAT (Netha @ 20-12-2007, 21:14)  Ja så kan man tycka, men jag hävdar ändå att vi alla måste tåla även avvikande åsikter och uttryckssätt. Jag förstår att du Linus tar illa vid dig, samtidigt som jag förstår att sqrulan också anser att hon innehar den rätta sanningen och därför offentliggör den. Håller jag ABSOLUT med om.  men du tycker väl att man ändå ska ha en trevlig ton ? vilket jag tycker sqrulan skriver på ett nedlåtande sätt som jag skrev . , skrev ju hon kan uttala sig på ett annat vis vilket markus cokås skrev . jag skrev helt ooki att ha en åsikt det får vi alla ha . CITAT (Anma @ 20-12-2007, 21:16)  Vad det gäller sqrulan har vi som inte delar hennes uppfattning också rätt att säga att vi inte gillar hennes åsikter! Eller hur? det cokså
|
|
|
|
|
20-12-2007, 21:19
|

Medlem

|
CITAT (Netha @ 20-12-2007, 21:14)  Ja så kan man tycka, men jag hävdar ändå att vi alla måste tåla även avvikande åsikter och uttryckssätt. Jag förstår att du Linus tar illa vid dig, samtidigt som jag förstår att sqrulan också anser att hon innehar den rätta sanningen och därför offentliggör den. Håller jag ABSOLUT med om.  Jag har aldrig hävdat att jag innehar den "rätta sanningen". Jag vill bara vara mer nyanserad. Analsex är inget unikt för homo och bimän. Det är något som många heteropar också experimenterar med och i andra kulturer där man inte har samma syn på sex och samlevnad som i Europa så är det vanligt med analsex mellan makar. Det har man tagit upp i samband med AIDS-problematiken i Afrika att när avhållsamhet inte funkar i praktiken och preventivmedel är för dyrt/ inte finns på marknaden så praktiseras analsex för att förhindra oönskade graviditeter. Då tycker jag det är lågt att jämföra människor med djur!
--------------------
|
|
|
|
|
20-12-2007, 21:21
|
Medlem
Antal inlägg: 10 260
Medlem nr: 5 642

|
CITAT (Markus_H @ 20-12-2007, 21:10)  Nu är du inte lite nedlåtande när du menar att personer som har analsex har mindre vett i huvudet än djur!!!
Vet du inte att det är vanligt i många afrikanska länder med analsex istället för vaginalt för att undvika graviditet? Visst finns det alltid en skaderisk precis som med allt sexuellt umgänge av alla former men det är överdrivet med alla skador vid analsex, fråga vilken sexolog som helst Dessutom är det vanligt i vissa kulturer att ha analsex för att då är man oskuld när man gifter sig. Det ni!
|
|
|
|
|
20-12-2007, 21:21
|
Medlem

|
CITAT (sqrulan @ 20-12-2007, 21:16)  Jag tycker helt enkelt att detta är vidrigt!  Så är det bara!Dom som vill hålla på med sånt får väl göra bäst dom vill bara jag slipper veta! Naturens första tanke var väl att vi skulle föröka oss och det gäller ju inte om man håller på med sånt! Jag vill helt enkelt inte att det ska bli ett "normalt" beteende för det är det inte. Jag vet att man kan bli smittad av AIDS på olika sätt min fd, bror dog i AIDS på 80 talet han blev smittad genom blodtransfusion från amerika,på den tiden kollade dom inte blodet som dom gör idag. Det är vad jag tycker och det är riktigt onödigt att bli arg på mej för det! men du förstår inte , din ton är nedlåtande . och du kan hålla inne med sårande saker . tyck som du vill men skriv det på ett annorlunda sett . vad skulle homosexuella annars hålla på med ? sluta vad nedlåtande !!! och skit i vad folk gör i sängen . kvitta om det blir ett normalt betande , who cares ?? . och anal är väl lika normalt som att ta nåt i käften eller nån annas stans . du skulle bara vet mer onormala saker än analsex . så du sqrulan tror att analsex är en ny uppfinning ?? eller ,, tyvärr det har funnits läge i världen och är ingen ny sak . och är helt normalt som att ha samlag med en kvinna
Redigerat av flaxss: 20-12-2007, 21:24
|
|
|
|
|
20-12-2007, 21:24
|
Medlem
Antal inlägg: 2 075
Medlem nr: 6 256

|
CITAT (Markus_H @ 20-12-2007, 21:10)  Nu är du inte lite nedlåtande när du menar att personer som har analsex har mindre vett i huvudet än djur!!!
Vet du inte att det är vanligt i många afrikanska länder med analsex istället för vaginalt för att undvika graviditet? Visst finns det alltid en skaderisk precis som med allt sexuellt umgänge av alla former men det är överdrivet med alla skador vid analsex, fråga vilken sexolog som helst Och jag kan nästan lova dig att det är männen som ser till att det blir sex på det sättet! Tror knappast majoriteten av kvinnorna jublar och hoppar av fröjd över det. Mycket möjligt att det är vanligt som du säger, men det är nog knappast något som sker på lika villkor.
--------------------
Odlingzon 2
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|