Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

11 sidor V  « < 3 4 5 6 7 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > slagerstjärna har aids
          sqrulan
          Inlägg 20-12-2007, 21:27
          Länk hit: #81

Medlem
          Antal inlägg: 3 211
          Medlem nr: 9 264

Men fyyy tusan vad vidrigt! thumbdown.gif
          Jag gillar inte att man skriker ut sina sex vanor,det är ytterst privat.Nog var det charmigare förr då allt var hemligt
          och mysigt,snart finns det ju inget mer att göra/hitta på,det finns ju mer och mer udda typer av sex,att skända den man
          älskar!!!Hur klokt är det?När tar det slut?

Redigerat av sqrulan: 20-12-2007, 21:28

--------------------

Citera
          Netha
          Inlägg 20-12-2007, 21:28
          Länk hit: #82

Gäster

CITAT (flaxss @ 20-12-2007, 21:21) *
          men du förstår inte , din ton är nedlåtande . och du kan hålla inne med sårande saker . tyck som du vill men skriv det på ett annorlunda sett . vad skulle homosexuella annars hålla på med ?

sluta vad nedlåtande !!! och skit i vad folk gör i sängen . kvitta om det blir ett normalt betande , who cares ?? . och anal är väl lika normalt som att ta nåt i käften eller nån annas stans . du skulle bara vet mer onormala saker än analsex .

Håller med dig till 200%.
          Varför vara nedlåtande, fördömande mot människor som man inte ens känner el vill känna?
          Varför vara fördömande när man inte vet om man själv kanske en vacker dag sitter i samma stol?

Varför öht bry sig om vem som älskar el har sex med vem?
          Det har varken du el jag att göra med!

Citera
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 20-12-2007, 21:32
          Länk hit: #83

Medlem
          Antal inlägg: 23 015
          Medlem nr: 6 358

CITAT (sqrulan @ 20-12-2007, 21:27) *
          Jag gillar inte att man skriker ut sina sex vanor,det är ytterst privat.Nog var det charmigare förr då allt var hemligt
          och mysigt,snart finns det ju inget mer att göra/hitta på,det finns ju mer och mer udda typer av sex,att skända den man

jag skirer inte ut mina sexvanor ,, vad har du läst det ??

vadå skända den man älskar ??så du tycker jag skändar min partner med att ha ömsesidigt samlag?? förklarar så jag förstår ,, tycker du ska sluta nu med att skriva fel och sårande saker .

analsex är inte udda för bögar mer än det är för en man och kvinna i sängen .

Redigerat av flaxss: 20-12-2007, 21:36

Citera
          Piccante
          Inlägg 20-12-2007, 21:36
          Länk hit: #84

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 6 891

CITAT (sqrulan @ 20-12-2007, 21:27) *

Då förstår jag faktiskt inte ditt problem? Om du inte gillar att folk har en öppen attityd till sex och för ett resonemang om det varför har du då fört ämnet på tal i denna tråden genom att rada upp fördomar om det? Kan inte älskande par få ha sina aktiviteter mellan lakanen för sig själva utan att någon måste berätta för dem hur vidriga de är???

--------------------
          আছে কিছুই গুরুত্বপূর্ণ!

Citera
          Tezzla
          Inlägg 20-12-2007, 21:37
          Länk hit: #85

Medlem
          Antal inlägg: 2 075
          Medlem nr: 6 256

CITAT (flaxss @ 20-12-2007, 21:32) *
          analsex är inte udda för bögar mer än det är för en man och kvinna i sängen .

Jasså? blink.gif Hur vet du det?

Analsex är definitivt inte så vanligt mellan heterosexuella som du vill få det att låta som. Visst finns det de som sysslar med det, men den stora majoriteten gör det garanterat inte. Och de flesta tjejer tycker inte om det, det kan jag nästan lova.

--------------------
          Odlingzon 2

Citera
          sqrulan
          Inlägg 20-12-2007, 21:38
          Länk hit: #86

Medlem

Det tillhör faktiskt inte vanligheten att man går så långt som kvinna att man är beredd att skada sig
          själv,sex ska vara en njutning för båda.Som Tezzla skrev så är det nog karlar som är mest på denna
          sak.Jag tycker helt enkelt att det har gått för långt med den"sexuella friheten"Det är inte romantiskt och fint
          längre.Jag vill helst slippa veta vad ni håller på med för mej är kärlek/älska nåt vackert och fint och inte då man tar
          varandra i skitan!!!! thumbdown.gif

--------------------

Citera
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 20-12-2007, 21:41
          Länk hit: #87

Medlem

CITAT (Tezzla @ 20-12-2007, 21:37) *
          Jasså? blink.gif Hur vet du det?

Analsex är definitivt inte så vanligt mellan heterosexuella som du vill få det att låta som. Visst finns det de som sysslar med det, men den stora majoriteten gör det garanterat inte. Och de flesta tjejer tycker inte om det, det kan jag nästan lova.

menar inte så som du tänkte nu .

menar att för bögar är det normalt lika normalt det är för en kvinna och man att ha sex ( inte analt då menar jag)

CITAT (sqrulan @ 20-12-2007, 21:38) *
          Det tillhör faktiskt inte vanligheten att man går så långt som kvinna att man är beredd att skada sig
          själv,sex ska vara en njutning för båda.Som Tezzla skrev så är det nog karlar som är mest på denna
          sak.Jag tycker helt enkelt att det har gått för långt med den"sexuella friheten"Det är inte romantiskt och fint
          längre.Jag vill helst slippa veta vad ni håller på med för mej är kärlek/älska nåt vackert och fint och inte då man tar
          varandra i skitan!!!! thumbdown.gif

läs vad jag skrev .

och ditt inlägg är väldigt sårande bara så du vet .
          men som en god vän på odla sa , man ska inte ta åt sig . tyvärr gör det det ändå men man kan försöka att inte ta åt sig . en sak till jag har aldlrih skirvit i vad jag håller på med i sängen . resten har du själv listat ut , just det som många andra homosexuella gör

Redigerat av flaxss: 20-12-2007, 21:43

Citera
          Tezzla
          Inlägg 20-12-2007, 21:44
          Länk hit: #88

Medlem

CITAT (flaxss @ 20-12-2007, 21:41) *
          menar inte så som du tänkte nu .

menar att för bögar är det normalt lika normalt det är för en kvinna och man att ha sex ( inte analt då menar jag)

Okej, då missuppfattade jag dig. Ber om ursäkt.

--------------------
          Odlingzon 2

Citera
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 20-12-2007, 21:44
          Länk hit: #89

Medlem

CITAT (Tezzla @ 20-12-2007, 21:44) *
          Okej, då missuppfattade jag dig. Ber om ursäkt.

gör inget kompiskram.gif , men som du håller en god ton och det tycker jag är trevligare.

Redigerat av flaxss: 20-12-2007, 21:45

Citera
          aanderss
          Inlägg 20-12-2007, 21:48
          Länk hit: #90

Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem nr: 8 994

vem men har sex med o hur de är upp till var o en.

Citera
          sqrulan
          Inlägg 20-12-2007, 21:57
          Länk hit: #91

Medlem

Jag hadde ingen aning om att du var bög Flaxss så det jag har skrivit var inte menat mot dej.
          Men jag kan förstå att du reagerar,inget personligt påhopp från mej hoppas att du förstår det!
          Men så tycker jag och så är det.Jag tycker mycket om olika saker och vi tycker olika men jag tror mej veta att
          du är en fin kille!Jag dömer inte och hatar dej,jag tycker inte illa om folk som är "annorlunda" men jag vill INTE
          veta.För mej är det ett sätt att älska som jag inte kan fatta!Jag vill inte fatta heller! crazy.gif

--------------------

Citera
          Netha
          Inlägg 20-12-2007, 22:05
          Länk hit: #92

Gäster

CITAT (sqrulan @ 20-12-2007, 21:57) *
          Jag hadde ingen aning om att du var bög Flaxss så det jag har skrivit var inte menat mot dej.
          Men jag kan förstå att du reagerar,inget personligt påhopp från mej hoppas att du förstår det!
          Men så tycker jag och så är det.Jag tycker mycket om olika saker och vi tycker olika men jag tror mej veta att
          du är en fin kille!Jag dömer inte och hatar dej,jag tycker inte illa om folk som är "annorlunda" men jag vill INTE
          veta.För mej är det ett sätt att älska som jag inte kan fatta!Jag vill inte fatta heller! crazy.gif

Inte för att svaret var riktat mot mig ... men jag måste bara få svara.

Många ggr kan det vara så att när man är rädd att möta sanningen, då kryper man in i någon vrå och hoppas hitta en like där
          som man kan lätta sitt samvete för el gråta ut sin förtvivlan.

Svårare kan det då vara att öppet erkänna att det faktiskt förekommer att det föds pojkar som enbart gillar pojkar
          och föds flickor som enbart gillar flickor.
          Det och att så småningom hitta fram till förlåtelse ... det kan ta olika tid.

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 20-12-2007, 22:07
          Länk hit: #93

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Här hettar det till utan att jag medverkar. laugh.gif

Nej du Linus, det skall gå långt innan jag sysslar med sådant skitgöra. Möjligen om en tjej bad mig men aldrig på mitt initiativ.

Vad gäller pojkar... naturen har sett till att det finns två kön vars bådas samverkan kan föra arten vidare. Tyvärr har naturen också sett till att denna akt är så lustfylld att ett ibland för starkt sug efter densamma uppstått och ett lika starkt sug efter en partner. Inget fel i det men det blir normalt för mycket graviditeter för artens fortbestånd, ja hela världens fortbestånd.

Varför det ibland slår slint och suget istället uppstår inom det respektive könet är nåt jag inte begriper. Enligt min mening är det mot naturens och utvecklingens vilja och uppsåt. Tyvärr finns det väl inga fullständiga undersökningar gjorda varför heller för då skulle undersökarna genast kallas för homofober. Jag kan ju nämna ett par orsaker jag misstänker men det får vara.

Vad var och en personligen sysslar med struntar jag faktiskt i men när man öppet går ut och deklarerar, nästan skriker ut det, att man är homo börjar jag lite undra över orsaken till valet. Ett val är det i dom flesta fall vilket framgår när man studerar vad en del företrädare har skrivit.

Hellre homofob än heterofob. God natt.

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          Alexander-VG-zon...
          Inlägg 20-12-2007, 22:08
          Länk hit: #94

Medlem

CITAT (Gossen Ruda @ 20-12-2007, 22:07) *

Nej du Linus, det skall gå långt innan jag sysslar med sådant skitgöra. Möjligen om en tjej bad mig men aldrig på mitt initiativ.

skojade bara

Citera
          vindspel
          Inlägg 20-12-2007, 22:10
          Länk hit: #95

Medlem
          Antal inlägg: 2 404
          Medlem nr: 11 016

CITAT (Tezzla @ 20-12-2007, 21:24) *
          Och jag kan nästan lova dig att det är männen som ser till att det blir sex på det sättet! Tror knappast majoriteten av kvinnorna jublar och hoppar av fröjd över det. Mycket möjligt att det är vanligt som du säger, men det är nog knappast något som sker på lika villkor.

De män jag pratat med säger att det är kvinnan som velat och tagit initiativet till det. Deta är inget de behöver göra om kvinnan inte vill........bara för att behaga kvinnan. Konstiga uppfattningar det finns här på tråden........

--------------------
          "Förolämpningar är argument som används av folk som har fel." Rousseau

Citera
          Piccante
          Inlägg 20-12-2007, 22:11
          Länk hit: #96

Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem nr: 6 891

CITAT (Gossen Ruda @ 20-12-2007, 22:07) *

Varför det ibland slår slint och suget istället uppstår inom det respektive könet är nåt jag inte begriper. Enligt min mening är det mot naturens och utvecklingens vilja och uppsåt. Tyvärr finns det väl inga fullständiga undersökningar gjorda varför heller för då skulle undersökarna genast kallas för homofober. Jag kan ju nämna ett par orsaker jag misstänker men det får vara.

Hellre homofob än heterofob. God natt.

Har du inte läst evolutionsbiologen och populärvetenskapsföfattaren Richard Dawkins bok The blind watchmaker? Evolutionen har inget syfte eller mål. Någon "naturens och utvecklingens vilja och uppsåt" låter ju nästan lite religiöst giggle.gif

--------------------
          আছে কিছুই গুরুত্বপূর্ণ!

Citera
          Tezzla
          Inlägg 20-12-2007, 22:14
          Länk hit: #97

Medlem

CITAT (vindspel @ 20-12-2007, 22:10) *
          De män jag pratat med säger att det är kvinnan som velat och tagit initiativet till det. Deta är inget de behöver göra om kvinnan inte vill........bara för att behaga kvinnan. Konstiga uppfattningar det finns här på tråden........

Har du pratat med de afrikanska männen som kör analt för att utesluta graviditet? Tror knappast det.

Konstiga uppfattningar? Du syftar på det jag skriver? Vad är konstigt med det?

--------------------
          Odlingzon 2

Citera
          pejori
          Inlägg 20-12-2007, 22:17
          Länk hit: #98

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (Netha @ 20-12-2007, 22:05) *
          Inte för att svaret var riktat mot mig ... men jag måste bara få svara.

Många ggr kan det vara så att när man är rädd att möta sanningen, då kryper man in i någon vrå och hoppas hitta en like där
          som man kan lätta sitt samvete för el gråta ut sin förtvivlan.

Svårare kan det då vara att öppet erkänna att det faktiskt förekommer att det föds pojkar som enbart gillar pojkar
          och föds flickor som enbart gillar flickor.
          Det och att så småningom hitta fram till förlåtelse ... det kan ta olika tid.

tummenupp.gif tummenupp.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif

det är inte lätt att veta var nya pojkvännen har haft snoppen tidigare, det finns massor av folks som testar runt. angry.gif
          bisexualitet och att tiga om vad man pysslat med tidigare är också en riskfaktor i sexlivet, så det gäller att ha is i magen och kondom på fickan.
          att säga att någon får skylla sig själv, är inte bara nedlåtande...det är rent ut sagt elakt... -fear-.gif
          det kan när som helst drabba vem som helst så man får vara försiktig med sina domar över andras aktiviteter i sängen.

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Magdis
          Inlägg 20-12-2007, 22:19
          Länk hit: #99

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

CITAT (pejori @ 20-12-2007, 22:17) *
          att säga att någon får skylla sig själv, är inte bara nedlåtande...det är rent ut sagt elakt... -fear-.gif
          det kan när som helst drabba vem som helst så man får vara försiktig med sina domar över andras aktiviteter i sängen.

Instämmer helt o hållet!

Citera
          sqrulan
          Inlägg 20-12-2007, 22:22
          Länk hit: #100

Medlem

Man skulle kunna skriva massor av detta för mej "udda" beteende,men mycket kan bero på att många killar
          växer upp utan en manlig förebild,många kvinnor lever ensamma med sina barn i dag.Vissa växer upp med drog missbrukare
          som inte kan lära ut vad "normalt" beteende är och då hamnar barnen i ett vakum där dom söker kärlek hos sin
          bäste vän?!
          Sånt kan man ju grubbla ihjäl sig på confused.gif
          Detta är bara sånt som jag har läst om,till en viss del så tror jag att det har betydelse.
          Kram på er alla rose.gif

--------------------

Citera

11 sidor V  « < 3 4 5 6 7 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-09-2025, 17:23

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon