Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > sång som stärker och förklarar
          malin72
          Inlägg 29-12-2007, 14:31
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 4 829
          Medlem nr: 7 440

tack igen för kramarna, det var ju inte riktigt så att det var en sång bara till mig utan oss alla som har det på olika sätt tufft nu blush.gif

CITAT (Gillan @ 29-12-2007, 08:28) *
          trostar.gif Du vet att jag vet hur du har det nu Malin.........Men titta riktigt noga nu, så får du se! De är där uppe i regnbågslandet och tittar ner på oss och önskar att vi kunde förstå hur bra de har det nu wub.gif

och ja jag vet att dom sitter där uppe och visst går det ju bättre men tomt är det, men vet ni jag tror hon gett dom andra 2 katterna tillåtelse att få vara i min säng för nu kommer dom upp då och då yes.gif
          jo jag vet ju att du vet hur jag har det....på många sätt (visst e det bra text på sången) tummenupp.gif

jo jag ska försöka komma igång nu med att kika på mina fröer mm wub.gif men jag hoppas på lite förståelse om jag tex råkar skriva samma fråga 2 gånger eller inte fattar nåt för jag har inte alla grå på plats nu blink.gif min lilla katt var bara en sak utöver allt just nu....så om jag är lite disträ eller totalt väck så vet ni blush.gif som tex att så nu känns jätte krångligt men vad tror ni är det som att cykla eller?????? a0a.gif

--------------------
          mvh / malin zon 2 - 3

yg400.gif

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
          Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"

välkommen till min nya blogg!!!!!:
          min trädgårdsdröm

Citera
          titti49zon6
          Inlägg 29-12-2007, 16:37
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 2 009
          Medlem nr: 5 169

Malin, har man en gång lärt sig cyckla så sitter det kvar även om det går flera år mellan gångerna tummenupp.gif samma sak med frösådderna och även proffsen får ibland fråga andra om råd så det går säkert bra för dig med dina sådder

--------------------
          Glad fd. amatörodlare vid Norrbottenskusten zon 5-6

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 11:56

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon