CITAT (odla @ 28-12-2007, 06:27)

Hej, jag tycker att forumet bör styras upp, det är mycket troll här, tänk på vad ni skriver,tex hur är det möjligt att starta trådar i religion och inte vara troende, utan ha bara som syfte att vara en som kastar ved på brasan.
Håller med om att det tramsas mycket på forummet. Men för det mesta håller sig tramset till just "tramstrådar" eller kanske man snarare skall kalla det småprat.
Jag tycker det är Ok att skämta och uttrycka sig humoristiskt i de seriösa trådarna också om man samtidigt har något av substans att tillföra frågan. viktigast att man är tydlig mot varandra och skriver begripligt. Så - OM man har för avsikt att ställa en seiös fråga så måste man lägga vikt vid att formulera sig! Vidare bör ju en seriöst ställd fråga respekteras med seriösa svar!
När det gäller åsikts- och småprats delen av forummet gäller ju andra regler, vad jag förstått. Där skall det vara OK, ja t.o.m. önskvärt att vara provocerande och sticka ut hakan ibland. Jag är själv en av dem som genom personliga PM blivit uppfostrad och varnad av andra medlemmar. Inte högt till tak alla gånger, enligt mig!