CITAT (Red Top @ 09-05-2012, 13:21)

Anmas förklaring stämmer.Det språk och den ton du använder är inte ett dugg likt det du brukar använda. Det tycker jag är tråkigt, för jag brukar gilla det du skriver, även om du ibland kan bli lite "tjatig".
Det är förstås bra att lära känna alla sidor hos sig själv, men vissa sidor hos mig själv försöker jag faktiskt dämpa. Alla människor är ju komplicerade individer, med många olika egenskaper. Man väljer själv vilken sida man vill förstärka.
Hade inte alls tänkt skriva i den här tråden, eftersom den stör mig, men jag blev smått chockad över dina inlägg och det är ju rätt vanligt att människor i cybervärlden kapar eller kidnappar andras identitet för att uppnå sina egna syften.
Även om tråden stör mig har jag läst i den då och då och jag ber varje gång till alla högre makter att någon ansvarig ska bemöda sig att stänga den eller ta bort den helt. Den tillför ingenting.
Man kan inte dämpa sidor hos sig själv innan man vet att man ha dessa sidor och VARFÖR dessa sidor finns!
Eller egentligen kan man göra det,men vanligast är att att de "obekväma" sidorna kommer upp till ytan igen och det ända tills man har bearbetat det som orsakat till.ex.vreden som man (jag)kan känna då saker och ting går emot en själv.Vid dessa tillfällen är det så lätt att börja skylla på sina medmänniskor och omständigheter,precis som jag har gjort tidigare under mitt liv.
Idag skyller jag inte på någon annan eller på omständigheter för någonting överhuvudtaget,utan jag vet att mitt agerande är mitt eget ansvar fullt ut och det stör mig inte att jag idag kan visa om och när jag är missnöjd med någonting!Precis som andra medlemmar gör härinne!
Denna tråd kan faktiskt föra någon annan människa till att undersöka sitt eget liv och sitt eget agerande och det om någonting är en STOR vinst!Tycker jag i allafall!
Tack för att du svarade!