Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nya rosor, Det är dags att börja ...
          lissu
          Inlägg 03-01-2008, 14:05
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 33
          Medlem nr: 13 441

Läste era inlägg om när man ska beställa rosor. Januari som någon påpekade en trist månad för oss som sysslar med trädgård, man längtar efter sol(????) och att kunna sätta händerna i myllan. Jag brukar skicka mina beställningar under januari och få leveransen sluten av maj.
          Förra sommaren hade jag en stor order till Horto Gr. och jobbade som galning med att få rosengården färdig innan rosorna skulle anlända. Vilken besvikelse det var när jag packade upp och hälften av rosor som jag hade beställt var slut. Jag hade trott att eftersom jag skickade min beställning så tidigt skulle de reservera plantorna eller meddela mig att dessa var slut. Den frågan ställde jag till dem men fick svar att det var omöjligt.
          Summan av kardemumman är att jag vet inte om jag vågar beställa några rosor av Horto. Annars är jag hel nöjd med kvaliten och leveransen. Och deras katalog är väldigt härlig kvällslitteratur.
          /Lissu

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 19-09-2025, 23:14

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon