Hejsan allihopa!!!
Jättekul att se er till slut eller i alla fall lite mer på samma sida av mitt stånd (jag menar nu bordet jag har växterna på).
Underbart med vänner som man inte träfat och ändå kan känna en sådan gemenskap med, det händer inte alltid nuförtiden.
Jag ville klippa av trubadurens strängar när vi var där, jag skulle gett mycket för att få göra det...
Jag hörde nästan inte smyrfen på andra sidan bordet för hans oväsen...
Det var kul att umgås men nästa gång tycker i alla fall jag att vi tar ett ställe med MER utrymme, och ingen som spelar munspel rakt i örat på en när man ska försöka prata och lära känna någon, för det var omöjligt när han var igång.
(nu låter jag som en gnällspik kanske men vi får det mycket roligare om vi sitter tillsammans och kan höra varandra...
Det var jättebra att vi fick ses till slut och jag hoppas det blir nästa år igen, Jag önskar att det kunde bli på en fredag för söndagen är den värsta för mig och min väpnare, dessutom ska man riva monterna och sitta timmar i bil sent på kvällen efter detta,och går vi ut på kvällen innan så blir det väldigt slitigt samt farligt att köra hela vägen hem om man inte är pigg.
Bamsekram till er alla...

.
Mvh Adrian.
Växten heter ju TILLANDSIA PALEACEA och jag sa ju det.....lyssnar du inte malin...