CITAT (Gillan @ 29-01-2008, 15:43)

Ju mer jag tänker på tidpunkten ju mer känns det som om att 20.30 blir väl sent. Och jag tycker också att 18.30-19.00 låter bra.
Vad tycker alla ni andra som anmält sig?
Att det blev 20.30 var för att vi tänkte på om en del behövde vila sig lite innan. Så det är ju bra nu om alla säger sitt

Jag håller med om det, absolut! Tiden går så snabbt så vi behöver nog ha lite mer tid på oss att umgås.
CITAT (Lady Hamilton @ 29-01-2008, 13:25)

Bravo Malin
Magdis! När det gäller drycken så finns det 'glutenfritt' alternativ som du å jag kan välja

Jaaaadå det är ju det som är viktigast!

Inget veteöl bara.

CITAT (Lady Hamilton @ 29-01-2008, 14:39)

Jag 'röstar' på att vi har en bestämd tid när vi träffas på retaurangen och då beställer vi maten. Men jag vill gärna att vi i förväg får veta VAD det kommer att finnas att välja på SÅ himla många verkar vi ju inte bli ändå som kommer att träffas
(anser "hon" som utan dåligt samvete kan dra i väg med ett gäng på 15-20 pers utan förvarning till en restaurang som trodde att de skulle få stänga innom en timme..................

)
Ja det är väl ingen fara!

Nån gång när vi haft klassträff på restaurang har vi förbokat och fått bestämma oss för tre olika rätter att välja på, sen har de fixat dem medan vi satt oss vid bordet. Blri vi bara 11-12 pers så är det ju piece of cake!