Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

15 sidor V  « < 3 4 5 6 7 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > 2008-års gnälltråd
          Malvia
          Inlägg 12-02-2008, 13:52
          Länk hit: #81

Medlem
          Antal inlägg: 1 494
          Medlem nr: 4 410

Säkert 10 år sen jag var sjuk sist, men förra vecka var maken och dottern sjuka och nu blev det min otur.

38,5 när jag kom hem från jobbet, även i morse, har snytit upp en hel toarulle, hostar när jag ligger ner, ont därför i rygg och bröst musklerna.

Hostar slem så jag nästan kräks. Låter som ett whiskydränkt tröskverk när jag pratar.

Har inte tid med det här!! Äter vitlök och dricker mycket varmt med honung.

Tror inte det är influensa utan bara en kraftig förkylning.

--------------------
          MVH / Malvia - södra Uppland - zon 4 (3)
          ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
          Be om råd men bestäm själv

Citera
          MariaS
          Inlägg 12-02-2008, 14:00
          Länk hit: #82

Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem nr: 2 930

Har fått inflamation i höger handled och kan knappt sitta vid datorn -cry-.gif utan att det hugger som knivar

Citera
          Magdis
          Inlägg 12-02-2008, 14:32
          Länk hit: #83

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Men stackars er, Malvia och MariaS! trostar.gif Hoppas det blir bättre snart.

Citera
          AnnammA
          Inlägg 12-02-2008, 15:38
          Länk hit: #84

Medlem
          Antal inlägg: 3 435
          Medlem nr: 5 307

...och här tillägnar jag er, och alla andra som inte mår så bra, dessa ljus i mörkret. Sköt om er!!! kram2.gif
          Ljus

--------------------

Citera
          MariaS
          Inlägg 12-02-2008, 16:36
          Länk hit: #85

Medlem

Tack så mycke, det känns genast liiiite bättre

Citera
          Myosotis
          Inlägg 12-02-2008, 18:31
          Länk hit: #86

Medlem
          Antal inlägg: 19 798
          Medlem nr: 12 674

CITAT (MariaS @ 12-02-2008, 14:00) *
          Har fått inflamation i höger handled och kan knappt sitta vid datorn -cry-.gif utan att det hugger som knivar

Det var inte alls bra... hur ska vi nu klara oss utan dina svar, du är alltid så påläst och skriver så mycket intressant. Men du ska nog faktiskt vila handen!
          Bifogad bild

--------------------
          Det ska gå.

Citera
          MariaS
          Inlägg 12-02-2008, 18:33
          Länk hit: #87

Medlem

CITAT (Myosotis @ 12-02-2008, 18:31) *
          Det var inte alls bra... hur ska vi nu klara oss utan dina svar, du är alltid så påläst och skriver så mycket intressant. Men du ska nog faktiskt vila handen!
          Bifogad bild

Jo jag vet, men.... crying.gif det finns inga roliga enhandsgrejor att göra när det är tråkigt

Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 12-02-2008, 21:21
          Länk hit: #88

Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem nr: 3 723

Har också inflammation i höger handled - jag har fixat en liten kudde att lägga handleden på vid musen och man lär sig snart hur man skall hålla handen för att det inte skall göra ont.... rolleyes.gif
          Anki

--------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

mitt album

Citera
          MariaS
          Inlägg 12-02-2008, 22:11
          Länk hit: #89

Medlem

CITAT (Anki på Öland @ 12-02-2008, 21:21) *
          Har också inflammation i höger handled - jag har fixat en liten kudde att lägga handleden på vid musen och man lär sig snart hur man skall hålla handen för att det inte skall göra ont.... rolleyes.gif
          Anki

Tack för tipset, nu kan jag skriva i gladtråden istället laugh.gif

Citera
          Elisabeth-Västku...
          Inlägg 13-02-2008, 14:34
          Länk hit: #90

Medlem
          Antal inlägg: 4 738
          Medlem nr: 45

Nu gnäller jag också, nej egentligen gnäller jag inte , jag är bara så ledsen.... Sitter här och gråter floder

Jag är ju medlem i ett litet privat trädgårdsforum i tyskland. Dom flesta känner varandra personligen efter alla träffar.
          Även om jag är långt borta, så känner jag många

Och just nu är minnesgudtjänst för en kär och god trädgårdskompiss som gick bort förra veckan, 47 år gammal bara

Min sambo firade sin 60 årsdag där för 2 år sedan, så jag känner honom rätt så väl. Har även träffat honom på olika träffar.

4 tjejer åkte dit idag. 2 från Berlin och 2 från Hannover. Den ena tjeje från Berlin satt fast i en kö på vägen när hon skulle hämta den andra. Framför henne tappade en lastbil del av lasten. Som tur var så hände inte henne något.

Tjejerna från Hannover hade problem med bilen på autobahn. ADAC (motsvarighet till Motormännen) fixade en hyrbil. Hoppas att dom kommer fram. Alla skulle ju träffas hos vår kompissens föräldrar och går med dom till gudtjänsten. Hon har även kuveret med dom insammlade pengar med sig.

Dom gamla föräldrar måste nun sälja huset och göra sig av med alla djur dom har. Så vi har samlat in för att hjälpa dom med begravningskostnader och till gravstenen. 2 gamla med dålig pension och som nu begravar sin andra son. Det är så sorgligt allt det här.

Jag fick bara skriva av mig det nu. Varför skall alltid dom fina människor dö?

Edelweiss

Citera
          Biggan_
          Inlägg 13-02-2008, 14:45
          Länk hit: #91

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 13-02-2008, 14:34) *
          Nu gnäller jag också, nej egentligen gnäller jag inte , jag är bara så ledsen.... Sitter här och gråter floder

Jag är ju medlem i ett litet privat trädgårdsforum i tyskland. Dom flesta känner varandra personligen efter alla träffar.
          Även om jag är långt borta, så känner jag många

Och just nu är minnesgudtjänst för en kär och god trädgårdskompiss som gick bort förra veckan, 47 år gammal bara

Min sambo firade sin 60 årsdag där för 2 år sedan, så jag känner honom rätt så väl. Har även träffat honom på olika träffar.

4 tjejer åkte dit idag. 2 från Berlin och 2 från Hannover. Den ena tjeje från Berlin satt fast i en kö på vägen när hon skulle hämta den andra. Framför henne tappade en lastbil del av lasten. Som tur var så hände inte henne något.

Tjejerna från Hannover hade problem med bilen på autobahn. ADAC (motsvarighet till Motormännen) fixade en hyrbil. Hoppas att dom kommer fram. Alla skulle ju träffas hos vår kompissens föräldrar och går med dom till gudtjänsten. Hon har även kuveret med dom insammlade pengar med sig.

Dom gamla föräldrar måste nun sälja huset och göra sig av med alla djur dom har. Så vi har samlat in för att hjälpa dom med begravningskostnader och till gravstenen. 2 gamla med dålig pension och som nu begravar sin andra son. Det är så sorgligt allt det här.

Jag fick bara skriva av mig det nu. Varför skall alltid dom fina människor dö?

Edelweiss

trostar.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          Wilmer
          Inlägg 14-02-2008, 10:38
          Länk hit: #92

Medlem
          Antal inlägg: 10 733
          Medlem nr: 2 529

-cry-.gif Det är alla hjärtans dag, jag tar inte ens hand om mig själv! Glömde först frukosten på köksbordet, sedan på trappen, så nu sitter jag här och hungrar. crying.gif

--------------------

Killerq Mini Wrigg.jpg

Citera
          MariaS
          Inlägg 14-02-2008, 10:41
          Länk hit: #93

Medlem

Lilla gumman trostar.gif kompiskram.gif

Citera
          Biggan_
          Inlägg 14-02-2008, 10:42
          Länk hit: #94

Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem nr: 5 447

CITAT (Wilmer @ 14-02-2008, 10:38) *
          -cry-.gif Det är alla hjärtans dag, jag tar inte ens hand om mig själv! Glömde först frukosten på köksbordet, sedan på trappen, så nu sitter jag här och hungrar. crying.gif

trostar.gif

--------------------
          Biggan
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

Citera
          Wilmer
          Inlägg 14-02-2008, 10:44
          Länk hit: #95

Medlem
          Antal inlägg: 10 733
          Medlem nr: 2 529

wub.gif Nu mår jag redan bättre! Dags att skriva i glad tråden kanske? kompiskram.gif

--------------------

Killerq Mini Wrigg.jpg

Citera
          Cathis
          Inlägg 14-02-2008, 13:44
          Länk hit: #96

Medlem
          Antal inlägg: 3 545
          Medlem nr: 9 230

CITAT (Wilmer @ 14-02-2008, 10:38) *

kompiskram.gif hoppas du fått lite mat i magen nu

--------------------

Citera
          Betty
          Inlägg 14-02-2008, 13:45
          Länk hit: #97

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

Nu behöver jag gnälla av mig lite... sad.gif tycker faktiskt lite synd om mig själv till och med...
          Började arbetspröva/praktisera på ett kontor för ett par veckor sen - efter fyra månaders köande/väntan. I fredags vid lunchtid sträckte jag mig i högra ljumsken på väg till bussen hem (halkade på en isfläck). Hade jätteont i flera dagar, kunde knappt lyfta på benet. Men så i morse kändes det bra igen. Och då passade jag på att vricka/stuka vänster fotled när jag skulle gå över gatan på väg till bussen. Det gjorde inte så värst ont då - men det har bara blivit värre och värre under dan, det var ett helt företag att ta sig till bussen för att komma hem... Nu kan jag inte stödja på foten öht. Tror att jag måste stanna hemma i morgon... Sk*t oxå! crying.gif Vill ju inte missa nåt av praktiken, ska bara vara där den här månaden ut ju. crying.gif

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          pejori
          Inlägg 14-02-2008, 13:48
          Länk hit: #98

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (Betty @ 14-02-2008, 13:45) *
          Nu behöver jag gnälla av mig lite... sad.gif tycker faktiskt lite synd om mig själv till och med...
          Började arbetspröva/praktisera på ett kontor för ett par veckor sen - efter fyra månaders köande/väntan. I fredags vid lunchtid sträckte jag mig i högra ljumsken på väg till bussen hem (halkade på en isfläck). Hade jätteont i flera dagar, kunde knappt lyfta på benet. Men så i morse kändes det bra igen. Och då passade jag på att vricka/stuka vänster fotled när jag skulle gå över gatan på väg till bussen. Det gjorde inte så värst ont då - men det har bara blivit värre och värre under dan, det var ett helt företag att ta sig till bussen för att komma hem... Nu kan jag inte stödja på foten öht. Tror att jag måste stanna hemma i morgon... Sk*t oxå! crying.gif Vill ju inte missa nåt av praktiken, ska bara vara där den här månaden ut ju. crying.gif

allt djävulskap på en gång tydligen.... thumbdown.gif
          tröstekramar från mej smiley_small_hug.gif trostar.gif kompiskram.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Betty
          Inlägg 14-02-2008, 13:52
          Länk hit: #99

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

Tack Pejjan! känns genast lite bättre... kram1.gif

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          Cathis
          Inlägg 14-02-2008, 13:54
          Länk hit: #100

Medlem
          Antal inlägg: 3 545
          Medlem nr: 9 230

CITAT (Betty @ 14-02-2008, 13:45) *

En stooor tröstekram från mig smiley_small_hug.gif

--------------------

Citera

15 sidor V  « < 3 4 5 6 7 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 16:17

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon