|
|
  |
2008-års gnälltråd |
|
|
|
12-02-2008, 14:00
|
Medlem
Antal inlägg: 12 573
Medlem nr: 2 930

|
Har fått inflamation i höger handled och kan knappt sitta vid datorn  utan att det hugger som knivar
|
|
|
|
|
12-02-2008, 14:32
|
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012

|
Men stackars er, Malvia och MariaS!  Hoppas det blir bättre snart.
|
|
|
|
|
12-02-2008, 16:36
|
Medlem

|
Tack så mycke, det känns genast liiiite bättre
|
|
|
|
|
12-02-2008, 18:31
|

Medlem
Antal inlägg: 19 798
Medlem nr: 12 674

|
CITAT (MariaS @ 12-02-2008, 14:00)  Har fått inflamation i höger handled och kan knappt sitta vid datorn  utan att det hugger som knivar Det var inte alls bra... hur ska vi nu klara oss utan dina svar, du är alltid så påläst och skriver så mycket intressant. Men du ska nog faktiskt vila handen!
--------------------
Det ska gå.
|
|
|
|
|
12-02-2008, 18:33
|
Medlem

|
CITAT (Myosotis @ 12-02-2008, 18:31)  Det var inte alls bra... hur ska vi nu klara oss utan dina svar, du är alltid så påläst och skriver så mycket intressant. Men du ska nog faktiskt vila handen!
Jo jag vet, men....  det finns inga roliga enhandsgrejor att göra när det är tråkigt
|
|
|
|
|
12-02-2008, 21:21
|

Medlem
Antal inlägg: 6 847
Medlem nr: 3 723

|
Har också inflammation i höger handled - jag har fixat en liten kudde att lägga handleden på vid musen och man lär sig snart hur man skall hålla handen för att det inte skall göra ont.... Anki
--------------------
Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :) Huserar på södra Öland mitt album
|
|
|
|
|
12-02-2008, 22:11
|
Medlem

|
CITAT (Anki på Öland @ 12-02-2008, 21:21)  Har också inflammation i höger handled - jag har fixat en liten kudde att lägga handleden på vid musen och man lär sig snart hur man skall hålla handen för att det inte skall göra ont.... Anki Tack för tipset, nu kan jag skriva i gladtråden istället
|
|
|
|
|
13-02-2008, 14:34
|

Medlem
Antal inlägg: 4 738
Medlem nr: 45

|
Nu gnäller jag också, nej egentligen gnäller jag inte , jag är bara så ledsen.... Sitter här och gråter floder
Jag är ju medlem i ett litet privat trädgårdsforum i tyskland. Dom flesta känner varandra personligen efter alla träffar. Även om jag är långt borta, så känner jag många
Och just nu är minnesgudtjänst för en kär och god trädgårdskompiss som gick bort förra veckan, 47 år gammal bara
Min sambo firade sin 60 årsdag där för 2 år sedan, så jag känner honom rätt så väl. Har även träffat honom på olika träffar.
4 tjejer åkte dit idag. 2 från Berlin och 2 från Hannover. Den ena tjeje från Berlin satt fast i en kö på vägen när hon skulle hämta den andra. Framför henne tappade en lastbil del av lasten. Som tur var så hände inte henne något.
Tjejerna från Hannover hade problem med bilen på autobahn. ADAC (motsvarighet till Motormännen) fixade en hyrbil. Hoppas att dom kommer fram. Alla skulle ju träffas hos vår kompissens föräldrar och går med dom till gudtjänsten. Hon har även kuveret med dom insammlade pengar med sig.
Dom gamla föräldrar måste nun sälja huset och göra sig av med alla djur dom har. Så vi har samlat in för att hjälpa dom med begravningskostnader och till gravstenen. 2 gamla med dålig pension och som nu begravar sin andra son. Det är så sorgligt allt det här.
Jag fick bara skriva av mig det nu. Varför skall alltid dom fina människor dö?
Edelweiss
|
|
|
|
|
13-02-2008, 14:45
|

Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447

|
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 13-02-2008, 14:34)  Nu gnäller jag också, nej egentligen gnäller jag inte , jag är bara så ledsen.... Sitter här och gråter floder
Jag är ju medlem i ett litet privat trädgårdsforum i tyskland. Dom flesta känner varandra personligen efter alla träffar. Även om jag är långt borta, så känner jag många
Och just nu är minnesgudtjänst för en kär och god trädgårdskompiss som gick bort förra veckan, 47 år gammal bara
Min sambo firade sin 60 årsdag där för 2 år sedan, så jag känner honom rätt så väl. Har även träffat honom på olika träffar.
4 tjejer åkte dit idag. 2 från Berlin och 2 från Hannover. Den ena tjeje från Berlin satt fast i en kö på vägen när hon skulle hämta den andra. Framför henne tappade en lastbil del av lasten. Som tur var så hände inte henne något.
Tjejerna från Hannover hade problem med bilen på autobahn. ADAC (motsvarighet till Motormännen) fixade en hyrbil. Hoppas att dom kommer fram. Alla skulle ju träffas hos vår kompissens föräldrar och går med dom till gudtjänsten. Hon har även kuveret med dom insammlade pengar med sig.
Dom gamla föräldrar måste nun sälja huset och göra sig av med alla djur dom har. Så vi har samlat in för att hjälpa dom med begravningskostnader och till gravstenen. 2 gamla med dålig pension och som nu begravar sin andra son. Det är så sorgligt allt det här.
Jag fick bara skriva av mig det nu. Varför skall alltid dom fina människor dö?
Edelweiss
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
14-02-2008, 10:42
|

Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447

|
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
14-02-2008, 13:45
|

Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14

|
Nu behöver jag gnälla av mig lite...  tycker faktiskt lite synd om mig själv till och med... Började arbetspröva/praktisera på ett kontor för ett par veckor sen - efter fyra månaders köande/väntan. I fredags vid lunchtid sträckte jag mig i högra ljumsken på väg till bussen hem (halkade på en isfläck). Hade jätteont i flera dagar, kunde knappt lyfta på benet. Men så i morse kändes det bra igen. Och då passade jag på att vricka/stuka vänster fotled när jag skulle gå över gatan på väg till bussen. Det gjorde inte så värst ont då - men det har bara blivit värre och värre under dan, det var ett helt företag att ta sig till bussen för att komma hem... Nu kan jag inte stödja på foten öht. Tror att jag måste stanna hemma i morgon... Sk*t oxå!  Vill ju inte missa nåt av praktiken, ska bara vara där den här månaden ut ju.
--------------------
Norrbottenskusten zon 5-6
|
|
|
|
|
14-02-2008, 13:48
|
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682

|
CITAT (Betty @ 14-02-2008, 13:45)  Nu behöver jag gnälla av mig lite...  tycker faktiskt lite synd om mig själv till och med... Började arbetspröva/praktisera på ett kontor för ett par veckor sen - efter fyra månaders köande/väntan. I fredags vid lunchtid sträckte jag mig i högra ljumsken på väg till bussen hem (halkade på en isfläck). Hade jätteont i flera dagar, kunde knappt lyfta på benet. Men så i morse kändes det bra igen. Och då passade jag på att vricka/stuka vänster fotled när jag skulle gå över gatan på väg till bussen. Det gjorde inte så värst ont då - men det har bara blivit värre och värre under dan, det var ett helt företag att ta sig till bussen för att komma hem... Nu kan jag inte stödja på foten öht. Tror att jag måste stanna hemma i morgon... Sk*t oxå!  Vill ju inte missa nåt av praktiken, ska bara vara där den här månaden ut ju.  allt djävulskap på en gång tydligen.... tröstekramar från mej
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
|
|
|
|
|
14-02-2008, 13:52
|

Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14

|
Tack Pejjan! känns genast lite bättre...
--------------------
Norrbottenskusten zon 5-6
|
|
|
|
|
14-02-2008, 13:54
|

Medlem
Antal inlägg: 3 545
Medlem nr: 9 230

|
CITAT (Betty @ 14-02-2008, 13:45)  Nu behöver jag gnälla av mig lite...  tycker faktiskt lite synd om mig själv till och med... Började arbetspröva/praktisera på ett kontor för ett par veckor sen - efter fyra månaders köande/väntan. I fredags vid lunchtid sträckte jag mig i högra ljumsken på väg till bussen hem (halkade på en isfläck). Hade jätteont i flera dagar, kunde knappt lyfta på benet. Men så i morse kändes det bra igen. Och då passade jag på att vricka/stuka vänster fotled när jag skulle gå över gatan på väg till bussen. Det gjorde inte så värst ont då - men det har bara blivit värre och värre under dan, det var ett helt företag att ta sig till bussen för att komma hem... Nu kan jag inte stödja på foten öht. Tror att jag måste stanna hemma i morgon... Sk*t oxå!  Vill ju inte missa nåt av praktiken, ska bara vara där den här månaden ut ju.  En stooor tröstekram från mig
--------------------
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|