Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> ny trädgård, vad är det jag har och vad göra?
          jennyp
          Inlägg 21-01-2008, 12:51
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 253
          Medlem nr: 3 733

det kliar som bara tusan i mina trädgårdsfingrar, men jag vet inte var jag ska börja...

vi flyttade in i ett tvåfamiljshus i december och jag har fått fria händer med trädgården. Det är inte gjort något med den på flera år och jag vet varken vad det är jag har, var tomtgränsen går eller var jag ska börja. Är det för tidigt att börja klippa ner, kratta ihop löv och sätta iordning en kompost? Nu har vi ju redan lite för-vår här nere med knoppar, blommande tussilagos och musöron på buskarna...

Bilder på "vår" sida av trädgården finns här: http://s27.photobucket.com/albums/c157/mandarinen/garden/
          Säg gärna till om ni känner igen något, eller om ni vill ha bättre och närmare bilder. Jag vet att det är svårt på sådant avstånd och dessutom utan både blad och blommor.

Resten på gaveln av huset och framsida är mest rejält övervuxna häckar, något som en gång var blomster-rabatt och gräsmatta...

--------------------
          Jenny med hoyor och orkideér

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-09-2025, 17:44

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon