CITAT (Gossen Ruda @ 27-01-2008, 09:40)

Jo du kompostjord, det är otroligt vad mycket hjälpsamma och kloka människor det finns på forumet. Det finns tom en del som försöker varva in goda råd med personangrepp men det lyckas inte så bra, hatet lyser igenom. Det finns dock en lösning, på kontrollpanelen finns en länk som heter Ignorerade medlemmar. Där kan man lägga upp en lista med medlemmar vars inlägg man vill blockera och då blir det bara en vit ruta för dom inläggen. Där kan man lägga in dom som kommer med personangrepp, goda men ovälkomna råd och som är allmänt otrevliga. Bara själva åtgärden att lägga in dom där sänkte blodtrycket mot mera normala värden. Ett tips till dom som kanske inte gillar mig och mina åsikter, men betänk risken att inte ha något att klaga på.
jag har inte uppfattat några personangrepp på dig ( mer än det du själv skrev )
och jag tycker det är väldigt barnsligt med att ignorera medlemmar , det är faktiskt väldigt trögt ( skriver inte att du är trög ,men det är inte så smart att ignorerar medlemmar )
1nu kan den medlemmen du ignorera skriva vad den vill om dig ( skit och bra saker ) som du inte kan se .
2att ignorera retar bara och det blir ännu mer tjafs
CITAT (vindspel @ 27-01-2008, 12:34)

2. Flaxx ska ha tillbaka sin signatur........undra hur viktigt det är i odlasynpunkt
nu är det inte jag som har diskuterat min symbol ,, utan jag har enbart försvarat mig emot clivia och gossen ruda . sedan blev jag så trött på allt tjafs och blev väldigt sårad( av en medlem ) så jag tog veck den . men nu har jag tat tillbaka den efter att fått mycket respons tillbaka , för att många tycker jag ska ha den där , vilket jag själv vill egentligen ha
och nej det har inget med odling att göra utan det är en personlig grej ( en väldigt viktig och betydelse full symbol ). och på odla är det ända stället där jag kan vara mig själv .