Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Så fort det kan gå, småbarnsmamma död
          netaave
          Inlägg 26-01-2008, 16:08
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

I torsdags morse var alla som vanligt, hon väckte sin sambo och dom åt frukost tillsammans som alla dagar.
          När han åkte till jobbet vid 7 väckte hon barnen, 2 flickor 3 och 5, duschade dom och satt dom framför tv:s barnprogram mednas hon kokade deras gröt.
          Det slamrar till i köket, 5-åringen vrider på huvudet och ser mamma ligga på golvet. Hon har gudskelov lärt sig på dagis att man ska ringa 112 om något händer, och gör också så.
          Den här gången gick det inte bra, 14.30 igår förklaras hon hjärndöd och igår kväll opererades de organ ur hennes kropp som går att donera.
          Exakt vad som hände vet jag inte för det här är ingen direkt kompis till mig, men vi kände igen varann och hälsade när vi möttes då hon var mer kompis till en väninna till mig. Den väninnan är nu chockad o mår jättedåligt förstås samtidigt som hon försöker förstå vad som hänt.
          Jag satt med henne 3 timmar i telefonen i natt och försökte trösta men kunde nästan bara lyssna. Ord når inte fram och det är svårt att veta vad man ska säga.
          Sååå onödigt, så ung nyss fyllda 40 bara.
          Vad finns den meningen med detta??? Sägs ju att det finns en mening med allt!!!

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-06-2025, 07:38

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon