Medlem
Antal inlägg: 19 798
Medlem nr: 12 674
Ja så kan man ju göra. Personligen föredrar jag att alls finns i samma tråd, t.ex. finns det flera trådar där medlemmarna förklarar sina nicknames, hade varit trevligare med en, helst aktiv, tråd. Men när jag nu ändå - möjligen felaktigt - dragit upp den här tråden kan vi kanske återgå till ämnet. Jag har förstått vad ni säger och den som vill diskutera detta ytterligare får gärna starta en egen tråd i ämnet eller använda den här.
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Myosotis @ 15-10-2012, 13:02)
Ja så kan man ju göra. Personligen föredrar jag att alls finns i samma tråd, t.ex. finns det flera trådar där medlemmarna förklarar sina nicknames, hade varit trevligare med en, helst aktiv, tråd. Men när jag nu ändå - möjligen felaktigt - dragit upp den här tråden kan vi kanske återgå till ämnet. Jag har förstått vad ni säger och den som vill diskutera detta ytterligare får gärna starta en egen tråd i ämnet eller använda den här.
EH...Den avdelningen är tillfälligt LÅST.
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 10 802
Medlem nr: 16 563
Oj vad jag känner mig Cool !är inte så tanksprid men man vet ju aldrig Fast visst har jag gjort tanksprida grejer som när jag frös in sockerpåsen men när man handlat mycket på en gång ska packa upp och laga kvällsmat samtidigt !ja då kan det köra ihop sig Man är ju bara människa vet jag !
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
Vad jag menade var att hela avdelningen "synpunkter och förslag" är låst. Det går inte att svara/skriva inlägg längre. Med tanke på att forumet gjorts om, vill dom nog inte ha förslag eller synpunkter. Dom gör som dom vill ändå...
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2