Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Hur tycker ni att nya disk.forumet fungerar?, Det känns så splittrat
          Berith
          Inlägg 27-11-2002, 20:44
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (Sylvia_nn @ 27-11-2002, 20:09)
          Ja la in en bild på ett tråd tidigare ikväll, bara det var en prestation, bilden syntes efteråt. Men när jag sedan några timmar senare gick in på forumet igen var bilden borta. blink.gif

Ibland när bilderna är 'borta' och det bara syns en fyrkant med ett rött kryss kan man högerklicka på krysset och begära 'visa bild'. Din bild på blomman för dagen funkade så! smile.gif (Om det nu var den bilden du menade...)

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Inga från Närke
          Inlägg 27-11-2002, 21:05
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 3 807
          Medlem nr: 29

Hej igen
          Vi pratar här om rörigt och svårt att hitta. Såg just nu att det finns 3 olika inlägg om katter (som sedan har svar under varje rubrik) istället för att fortsätta på denna tråd som redan fanns. Om vi inte inför deciplin (hur det nu stavas) bättre, då blir det ett himla hoppande från inlägg till inlägg. Även om det är ett nytt inlägg man gör och inte direkt svarar på ett gammalt, men det handlar om samma t.ex. katter kunde man ju spinna vidare på det som finns. Eller vad tycker ni andra?

--------------------
          skriver Inga från Närke i zon 3-4

Citera
          Lena N
          Inlägg 27-11-2002, 21:29
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 807
          Medlem nr: 361

Håller med, det nya forumet är toppen när den första förvirringen gått över och man har orienterat sig. Sedan en spindelharpan en stund före natti, natti. laugh.gif

--------------------
          Lena
          Norra Skåne, zon 2-3

"Jordens frukter tillhör alla, men jorden tillhör ingen" Rousseau.

Citera
          Berith
          Inlägg 28-11-2002, 06:30
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (Lena N @ 27-11-2002, 21:29)
          Håller med, det nya forumet är toppen när den första förvirringen gått över och man har orienterat sig. Sedan en spindelharpan en stund före natti, natti. laugh.gif

Vad är spindelharpan mot Forty Thieves! Funkar vilken tid på dygnet som helst!
          Lugnande och roande för stressade själar och uppvarvade hjärnor. wub.gif

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          Helen i Skåne
          Inlägg 28-11-2002, 08:27
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 817
          Medlem nr: 33

Jag måste säga att jag tycker bättre om det här forumet eftersom det är indelat i olika grupper och man måste INTE klicka på varje svar för att läsa det. Nu kommer alla svaren i en lång rad där man kan scrolla, MYCKET bättre. PÅ det gamla forumet struntade jag oftat i att läsa alla svar på ett inlägg eftersom det tog för lång tid att sitta och klicka.
          Sedan är det väl så att vissa skriver nytt inlägg istället för att spinna vidare, men sådär kan vi alla göra från gång till annan och det handlar nog mer om att man missat och inte egentligen om bristande disciplin. Alla har vi olika sätt att hantera förändringar, en del kan kovända utan problem och andra behöver mer tid på sig. Om vi bara ger det här lite tid så kommer nog alla att finna sig till rätta och tycka att det funkar. Jag tycker vi ska ge våra odlawebbisar en eloge för deras lyhördhet och deras snabba reaktioner när vi frågar och undrar!
          Ha en bra dag alla! laugh.gif

Helen i Skåne

--------------------

Vänliga hälsningar Helen i Skåne

Citera
          Posse
          Inlägg 30-11-2002, 17:52
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 2 137
          Medlem nr: 432

Jag är bara några dagar gammal här och vet alltså hur det var innan, men jag blev mycket glatt överraskad när jag efter en enkel Google-sökning på direkten fann det här forumet! smile.gif

Välordnat, flitigt besökt och med roliga och praktiska finesser !

Känner ni till något lika bra forum där man kan diskutera det som trädgården brukar höra till: själva huset, dess underhåll, installationer inom- och utomhus m.m. ?

Tacksam för alla tips!

Citera
          Lotta i Gbg
          Inlägg 30-11-2002, 19:02
          Länk hit: #27

Medlem
          Antal inlägg: 352
          Medlem nr: 275

Allt om Trädgård har också ett trevligt forum http://www.alltomtradgard.se/

--------------------

Citera
          www.blomman.net
          Inlägg 30-11-2002, 22:12
          Länk hit: #28

Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem nr: 443

Jag tycker det nya forumet är super bra.
          Väldigt bra med indelningen dom har på det.
          Lättare att hitta.
          Stort plus.

MvH
          Blomman

--------------------
          Lev i dag. I morron kan det vara försent.
          Mitt krypin

Citera
          Posse
          Inlägg 02-12-2002, 11:57
          Länk hit: #29

Medlem
          Antal inlägg: 2 137
          Medlem nr: 432

1.) unsure.gif Hoppas att det inte blev oklart att jag efterlyser ett forum om själva huset, dess underhåll, installationer inom- och utomhus m.m. ?

2.) Jag är ju som sagt ny här och har därför kanske missat nåt som redan finns: Jag skulle önska att trådarnas innehåll kunde visas i omvänd kronologisk ordning, alltså med senaste inlägget först/överst.

Citera

2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 16-06-2026, 22:25

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon