Jag kommer inte ihåg vad jag tyckte om fjolårets Melodifestival, då när den pågick, men nog sjutton var den mycket bättre än den här...??
Jaha, nu ska det alltså finnas en vinnare bland dom som klarat sej bäst i deltävlingarna? Tveksamt... Men jag måste erkänna att Charlotte P var bättre än väntat. *hjälp!! vad det tog emot att säga det* Hon kanske är bäst totalt också...? Eller hon förresten, det är nog hon
och låten som ligger bra till. Konstigt att det ska höras så tydligt när det är F Kempe som skrivit låtarna? Det är väl hans operaådra som lyser igenom.
Linda B var lite för mycket Linda B igår, lite för mycket energi, men det gick ju vägen ändå.
Sibel överraskade mej, tyckte att hon hade en stark och stadig röst. Hon har nog en chans att gå vidare till finalen.
Nordman.... Tjaa, vad ska man säga? Jag förstår att dom slog ut resten, för det fanns väl egentligen ingen som skulle kunnat knipa sista semifinalplatsen?
Strömstedt - visst sas det att han blev åtta? Sist av alla... förstår jag inte, där borde ju dom där andra killarna hamnat.
Vilka var det mer? Jo just det! Dom där tjejerna... Ja dom ja, dom glömde jag nästan bort.
Som sagt... Perrelli ligger nog bra till som vinnare, och då är ju detta årets Melodifestival helt ogjord. Men nästa år, då jämrars! ska det vara bra låtar och toppenartister och trångt om finalplatserna.