CITAT (Snöflinga @ 09-02-2008, 23:06)

Tror att vi är det enda land som ägnar så stor uppmärksamhet på detta dårjippo ... först ett antal uttagningar på bästa sändningstid ... sedan stor final i Globen ... Kvällspressen dreglar och letar skandaler ... Efter detta lika många program om andra länders bidrag ... för att till sist kulminera i den stora, stora finalen, där östländer eller andra länder gaddar ihop sig och röstar på varandra och vi står där med lång näsa

, Egentligen vet jag inte varför jag valde att citera just dig, men det var väl antagligen för klockrent

. Själva är vi "sådana där" som har ett kärlek/hat-förhållande till melodifestivalen.
En bidragande faktor är dock att det är ett programm där man slipper en massa reklam. I Övrigt kan jag inte förstå varför man/vi/jag nedlåter sig att se eländet

. Tittar gör vi dock
När det gäller årets första startfält är jag inte ett dugg förvånad över att Christer gick vidare. Nån måste ju göra det, och med den konkurrensen var det ju bara att välja nån med "sångröst". Det där var väldigt elakt sagt av mig och smaken är som baken, delad. Men, enligt min smak, så var det bland det sämsta startfält som jag hört
Och nu har de dessutom bestämt sig för att tussa ihop de som jag verkligen tycker bu och bä om
Men, visst är det tur att vi har olika smak, annars hade vi ju inte haft nåt att disskutera
Glömde ju säga att jag
inte tycker/tyckte om Christer, ( normalt ) inte
orkar med Carola, men tycker ( oftast )
väldigt mycket om Andreas

. Hur det sen blir, ja det får vi se då
Redigerat av Gillan: 10-02-2008, 00:56
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!