Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > inloggningsproblem på hotmail
          Flamingon - växt...
          Inlägg 27-02-2008, 13:08
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 206
          Medlem nr: 4 380

Mitt msn explorer har blivit sabbat eftersom msn inte verkar fungerar längre hos mig. Mitt i alltihopa installerade jag den för mig nya versionen av windows live messenger. Den och msn messinger har fungerat ihop innan men nu verkar msn messenger har försvunnit eftersom mitt msn explorer inte fungerar utan msn messenger. *pust* Så mina favoriter (en hel del), har jag inte tillgångar till längre. Känns lite ovant att läsa genom internet explorer och använda windows live messenger. Men man vänjer sig.

Alternativet är att jag tar bort och installerar om msn explorer, har redan laddat ner det. Men får se vad jag kommer göra.

--------------------
          "Alla tänker på att förändra mänskligheten men ingen tänker på att förändra sig själv." Leo Tolstoj

(taget från en minibok om sanningar.)

Min nystartade konstnärsblogg; http://isdrottningen.bloggspace.se/

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 27-02-2008, 13:20
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

Vad är MSN explorer för något?

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          Pjater
          Inlägg 27-02-2008, 13:27
          Länk hit: #43

Gäster

Funkar inte Msn så använd Webmessenger, finns på msns hemsida =P

Citera
          sqrulan
          Inlägg 27-02-2008, 13:40
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 3 211
          Medlem nr: 9 264

Idag så har det funkat ännu så länge.Det kanske var nåt tillfälligt strul. g.gif

--------------------

Citera
          Milda
          Inlägg 27-02-2008, 16:31
          Länk hit: #45

Medlem
          Antal inlägg: 20
          Medlem nr: 13 159

Hej!

Jag har inte kommit in på hotmail eller msn på två dygn. Får ett felmeddelande att servern är överlastad. Väntar på en orderbekräftelse och kommer inte åt nånting! Har testat att skriva in adressen och det har fungerat förr men nu är det kört. Har försökt hur många gånger som helst.

Har Windows vista basic med internet explorer 7. Den är sönder. För att surfa har jag nu Mozilla Firefox som jag inte trivs med. Laddade hem IE7 men datorn säger att programmet redan finns i Vista, så den gick inte. Windows eget hitta på lösningar på problem säger till mig att gå till Windows uppdate men det går ju inte utan internet explorer igång confused.gif Nån som vet hur man kan laga detta? Annars fungerar datorn fint. dunno.gif Tacksam för svar. Man blir lite knasig när inte allt funkar som man vill..

Citera
          aanderss
          Inlägg 27-02-2008, 16:57
          Länk hit: #46

Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem nr: 8 994

http://www.hotmail.com/
          fungerar inte nu 16 50

men nu 16 57 fungerar den

Redigerat av aanderss: 27-02-2008, 16:57

Citera
          Flamingon - växt...
          Inlägg 27-02-2008, 19:00
          Länk hit: #47

Medlem
          Antal inlägg: 206
          Medlem nr: 4 380

Msn explorer är som internet explorer, fast jag loggar in för att komma ut på nätet. Sedan finns det olika mappar etc som man kan använda sig av (inte för att jag gör det). Va bara lite trevligt när datorn sa god morgon, god dag och god kväll till en när man gick ut på nätet. rolleyes.gif

Vista skulle jag inte alls vilja ha, dels så kräver det mycket mer i system än t ex xp samt så har det släppts ut alldeles för tidigt så alla programmeringar och testkörningar är inte klara. Nu lite hörsägen men min bror sa att anledningen till att de släppte vista i förtid är p g a att flera av deras programerare hotade med att sluta. Tror det va något med utdelning och ekonomi.

Milda; Tycker det låter som att du skulle behövar avinstallera och installera om igen. Har du kontaktat kundsupport från vart du nu har köpt (nya?) datorn?

--------------------
          "Alla tänker på att förändra mänskligheten men ingen tänker på att förändra sig själv." Leo Tolstoj

(taget från en minibok om sanningar.)

Min nystartade konstnärsblogg; http://isdrottningen.bloggspace.se/

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 27-02-2008, 19:16
          Länk hit: #48

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

Milda har du ingen återställningsskiva du kan köra? Har du kört felkontroll?

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          Milda
          Inlägg 28-02-2008, 12:16
          Länk hit: #49

Medlem
          Antal inlägg: 20
          Medlem nr: 13 159

Hej och tack för svar.

Kommer in på hotmail idag.

Datorn är ett år och supporten hänvisar till supporten för windows vista på nätet, men jag får inga svar. Har ingen återställningsskiva, allt ligger på Windows hemsida. Urdåligt så här i efterhand men jag hade inte råd att välja dator så nu blev det så här.

Funderar på att installera XP istället men jag kanske missar alla program då? Har sparat mkt i programmen från den senaste versionen windows office, är lite rädd att om jag ändra så kan jag kanske inte läsa det jag sparat?

Försöker få tag i en datakunnig vän som kanske får installera om och hjälpa mig spara inställningar för bredband och sånt.

Hu inte kul när tekniken strular. Jag var sen med mobil men nu är den helt självklar att använda jämnt och datorn börjar bli likadant. Men sidor som odla och lite andra så börjar jag tycka att internet är fantastiskt! biggrin.gif

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 18-10-2025, 17:41

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon