Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> 6 eller 4 kvadratmeter, Nytt eller begagnat
          Thalassa
          Inlägg 25-02-2008, 09:29
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 546
          Medlem nr: 7 606

Köpte ett nytt växthus på 4 kvm i höstas som inte är uppackat ännu. Jag hade tyvärr inte råd med större, men sedan började jag bli orolig att 4 kvm faktiskt är i minsta laget. Nu har jag fått erbjudande om att köpa ett begagnat på drygt 6 kvm. Problemet är att det står uppmonterat och 5 mil bort, så transporten av det blir ju lite klurig. Dessutom är ett fönster trasigt, annars är det i okej skick.

Mitt huvudbry nu är om jag ska nöja mig med mitt splitter nya på 4 kvm, eller om jag skall slå till på det begagnade på 6kvm och allt besvär som det innebär?

Jag har tänkt att bygga riktig grund av lecablock, så därför vore det ju skönt att göra bytet nu om jag tänker byta.

Vad tycker ni som har lite erfarenhet av att ta isär och flytta växthus? Och ni som har erfarenhet av för små växthus?

confused.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-07-2025, 14:41

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon