Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> 5kvm 1300:-?, Billiga växthus
          Kvarnvik
          Inlägg 25-02-2008, 18:00
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 152
          Medlem nr: 7 603

Hade fått jem&fix reklamblad i brevlådan när jag kom hem idag. De säljer aluminiumväxthus med plastskivor jättebilligt. Jag är medveten om att man får vad man betalar för, men i jämförelse med vad jag betalade för Julas "tältvariant" förra året som blåste sönde på ett kick så känns det här ändå som värt att överväga. Ringde och hörde mig för litegrann och det är vanliga plastskivor, ingen kanalplast, alltså, men i uv-skyddad polykarbonatplast. Vad tror ni om detta? Är det värt mödan att bereda mark och göra jobbet med att sätta ihop aluminiumskelettet för den kvaliteten? Min dröm på sikt är ett större, hemmabyggt växthus/uterum, men detta ligger någonstans i en väldigt avlägsen framtid, typ när barnen har flyttat hemifrån (och det första barnet ska födas i maj, så det är låångt kvar till dess) Med tanke på att det ska bli bebis här i vår så lär ju inte tiden räcka till så mycket trädgård, men å andra sidan så måste det ju underlätta lite att ha någonstans att vara med sina små odlingar...
          Vad tror ni? Är det någon som har varit och känt på dem?

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 12:04

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon