CITAT (Grå @ 25-04-2008, 22:39)

Ja, men det är ju det jag försökt säga hela tiden. TV kan framställa vilket hem som helst som värsta råttboet bara genom att vinkla kameran lite snett åt vänster och få deltagarna att bara mumla lite skamset.
Nu har jag bara hört talas om att de hade ett program med en Grandis, har inte sett det och jag lovar - man MÅSTE torka och skura varenda dag och det räcker med att man "skiter i att städa" i två dagar, så ser det ut som att man inte rört skurtrasan på en månad. Efter en vecka ser det ut som värsta knarkarkvarten och kommer tv-teamet in genom dörren då så får hela sveriges alla prussiluskor jättemycket att samtala om i all dess vidriga uppenbarelse.
Jag är mer förvånad över att folk orkar bry sig. Tips i all ära - men faktiskt - hur många inlägg här handlar om tipsen?
Du behöver inte ta det som personligt riktad kritik (den här gången), för visst får du kolla på och diskutera programmet om du vill.
Jag vet inte om du såg programet, men det hägde inte på hunden.
Katten sket i blomkrukorna, för att hunden markerat kattlådan.
Visst, det köper jag, men att ha en lampa som inte är rengjord på fyra år!!! det är inte hundens fel
Att skoja bort det med "jag vill inte störa getingarna i deras sista vila" det köper inte jag.
Jag har också hundar, inte en, utan flera långhåriga bestar som drar in allt.
Men jag får ta det, och dammsuga/ städa varje dag och våttorka golven.
JAG väljer om jag vill ha djur och rent samtidigt, då får jag städa också, men att vänta i fyra år!!! det är inte jyckens fel.